Kolejna nowość od AMS. Elastyczny czas emisji spotów

© AMS

W kwietniu AMS zrealizował pierwszą kampanię z elastycznym czasem emisji spotów wideo. To nowość na rynku Digital OOH, na którym dotychczas realizowano emisję tylko 10 sekundowych reklam. Jako pierwsza z nowej funkcjonalności skorzystała firma Orange Polska, której reklama światłowodu trwa 15 sekund.

 

Dzięki przejściu na elastyczny plan emisji i dopasowany do długości spotu tryb rozliczenia, reklamy mogą mieć dowolną długość, nawet do 60 sekund. Do tej pory spoty emitowane na nośnikach Digital Indoor w galeriach handlowych, Digital Citylightach na wiatach przystankowych czy Digital Cityscreenach trwały standardowo 10 sekund. „Elastyczny czas emisji spotów to szansa na stworzenie dłuższych, bardziej zaawansowanych i angażujących kreacji reklamowych. To także rozwój oferty i dopasowanie naszego medium do prowadzenia spójnej komunikacji reklamowej, w połączeniu z formatami online oraz telewizyjnymi” podkreślił Tomasz Muraszko, dyrektor działu marketingu operacyjnego i strategii oferty w AMS.

Kampania dla Orange została zrealizowana we współpracy z domem mediowym Value Media.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama