Kontekstowa kampania Lego Friends

Nowa kampania OOH dla Lego Friends wykorzystuje dedykowany produkt #AMSBacktoSchool, który pozwala na dopasowanie elementów przestrzeni miejskiej do layoutu kampanii. Oferta Lego Friends jest skierowana do dzieci i młodzieży szkolnej i ma ich zachęcić do realizacji marzeń. Działania marketingowe Lego zostały powiązane czasowo z rozpoczęciem nowego roku szkolnego i związanym z nim czasem podejmowania decyzji o nowych zajęciach pozalekcyjnych. Kampania ma przede wszystkim zachęcić dziewczynki do odkrywania swoich pasji. Pasjonaci sztuki, poszukiwacze przygód, miłośnicy zwierząt, odkrywcy są definiowani w konkretnej przestrzeni miejskiej. Reklama z daną pasją jest dostosowana pod miejsce, w którym się znajduje. W Trójmieście jest dostępny layout z żaglówką, a w okolicy ZOO prezentowany jest zestaw Lego Friends z dzikimi zwierzętami. Produkt #AMSbackTOschool, który wykorzystała marka kultowych klocków, łączy klasyczny OOH i digital OOH. Reklamy angażują potencjalnych klientów do działania oraz do podjęcia decyzji zakupowej. 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama