Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Księżyc nad Wisłą

Z okazji pięćdziesiątej rocznicy lądowania człowieka na księżycu, która wypada w tym roku, BBC Earth i Centrum Nauki Kopernik podarowali Księżyc mieszkańcom Warszawy. Instalację można było podziwiać między 30 maja a 2 czerwca. Księżyc, ze względu na swoje rozmiary i wygląd wzbudził bardzo duże zainteresowanie przechodniów. Trudno się dziwić – jest naprawdę imponujący. Oprócz dostarczania rozrywki jego pojawienie się miało na celu promowanie serii BBC Earth pod tytułem „Planety”. Z pewnością bliskość ciała niebieskiego, które co prawda planetą nie jest, ale także zachwyca, może wprowadzić potencjalnych widzów w odpowiedni nastrój. W ramach promocji serii zorganizowano także specjalną inaugurację i pokaz prasowy, na który zaproszono twórców internetowych - duet z popularnonaukowego kanału Emce2 oraz Karol Wójcicki, twórca największego w Polsce astronomicznego fanpage’a „Z głową w gwiazdach”. Jak widać każda okazja jest dobra, aby popatrzeć na księżyc z bliska.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama