Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Mimaki Inspiration Cup w Poznaniu - Gokarty i plotery pod jednym dachem

Data publikacji: wrzesień 2016

Na torze kartingowym Worldkarts w Poznaniu w kolejnej edycji zawodów Mimaki Inspiration Cup zmierzyli się przedstawiciele branży drukarskiej z Wielkopolski. To już trzecia odsłona imprezy, której finał odbędzie się 9 listopada w Warszawie. Wyścigowi organizowanemu przez firmy Mimaki i Sico Polska towarzyszyła część konferencyjna i pokazowa. Przed uczestnikami spotkania wystąpili Andreas Lettner, Marketing Manager firmy Mimaki, Urs Ziegler, Sales Director Digital Imaging firmy Cham Paper Group i Błażej Winnicki, inżynier serwisu w firmie Sico Polska. Przedstawiciel Mimaki zaprezentował stworzone przez firmę i wdrażane w każdym modelu rozwiązania funkcjonalizujące i usprawniające proces druku. Urs Ziegler omówił problematykę papierów do sublimacji i do druku wielkoformatowego, zwracając szczególną uwagę na problem wilgotności, natomiast Błażej Winnicki przedstawił korzyści płynące z użytkowania wspierającego druk oprogramowania ripującego. W przerwach między wystąpieniami zaprezentowano możliwości druku na różnych podłożach i w różnych technikach oraz technologię transferu sublimacyjnego z wykorzystaniem kalandra Monti Antonio. Uczestnicy mogli zapoznać się z urządzeniami firmy Mimaki: drukarkami JV150-160 i TS300P-1800. Zwycięzcą poznańskiej edycji Mimaki Inspiration Cup został Tomasz Dukat z Reklamy Murowanej, drugie miejsce zajął Piotr Kukla z firmy Galibier, zaś trzecie – Krystian Chrobak z Kolekcji.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama