Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

10-12.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

NEC Competence Days

Już 12 i 13 października tego roku odbędą się ósme NEC Competence Days, czyli szkolenia dla integratorów z branży AV. Ze względu na rosnące zainteresowanie tym wydarzeniem przeniesiono je z Krakowa do Wieliczki, co pozwoli nie tylko na uczestnictwo ponad 350 gości, ale i na rozszerzenie części wystawienniczej oraz organizację showroomu NECa. Podczas szkolenia odbędą się zarówno prezentacje producentów komplementarnych rozwiązań jak i pokazy nowości produktowych, do których należą, między innymi: sprzętowo-programowe rozwiązanie Infinity Board, projektory z serii P (w tym NEC P502HL-2, laserowy projektor o jasności 5000ANSI lumenów będący udoskonaloną i przemodelowaną wersją projektora NEC P502HL), wielkoformatowe monitory z serii NEC MultiSync P oraz V wyposażone w system wyrównywania jednorodności podświetlenia oraz silnik graficzny SpectraView, a także monitory NEC MultiSync C przeznaczone do niskobudżetowego digital signage. Warto również zwrócić uwagę na mające pojawić się podczas tego wydarzenia pierwsze na świecie projektory LCD z laserowym źródłem światła wyposażone w technologię zamkniętego silnika optycznego. Rozwiązanie to całkowicie eliminuje potrzebę wykorzystania filtrów powietrza i zabezpiecza układ optyczny przed działaniem kurzu. Nowością będzie również projektor NEC PH3501QL wyposażony w system laserowego podświetlenia RG. Na szkolenia zapraszani są strategiczni partnerzy NECa, jednakże w tym roku nowością jest możliwość udziału w drugim dniu spotkania (w warsztatach i części Expo) również klientów końcowych. Patronatem medialnym wydarzenia jest VISUAL COMMUNICATION.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Zwrot afektywny

Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

Reklama