Niespodzianka w Krakowie. Dedykowane komunikaty dla podróżnych

© Screen Network

Podczas konferencji Invest Cuffs ekrany zainstalowane na stacji kolejowej w Krakowie zostały zsynchronizowane z rozkładem jazdy. Po wjeździe pociągu na stację na ekranach pojawiały się spersonalizowane komunikaty dla gości z danego regionu. Hasła nawiązywały do lokalnych symboli i tematyki konferencji.

 

Invest Cuffs to doroczne spotkanie zrzeszające branżę rynku inwestycyjnego. Jest to największe tego typu wydarzenie w Polsce i jedno z największych w Europie. Rok rocznie przyciąga ono do Krakowa ekspertów, przedstawicieli najważniejszych podmiotów w branży, klientów instytucjonalnych oraz detalicznych. Aby przywitać uczestników konferencji w unikalny i angażujący sposób, a także zwiększyć świadomość wokół wydarzenia przeprowadzono interaktywną kampanię reklamową.


Plan kampanii

W trakcie trwania konferencji Invest Cuffs w Krakowie, ekrany Screen Network, zainstalowane na dworcu głównym, zostały zintegrowane z rozkładem jazdy pociągów, co pozwoliło na automatyczne wyświetlanie personalizowanych komunikatów powitalnych dla przyjeżdżających z różnych części kraju. Pociągi wjeżdżające na stację aktywowały wyświetlanie dedykowanych haseł. Po wjeździe pociągu z Katowic ekrany wyświetlały hasło: „Witamy Śląsk, razem wykopiemy najlepsze inwestycje!”, podróżnych z Poznania powitano hasłem: „Wiesz już, w co zainwestujesz bejmy?”. „Łącząc lokalne symbole z tematyką konferencji, przyciągaliśmy uwagę odbiorców, angażując ich w bezpośredni i osobisty sposób. Dzięki temu stworzyliśmy zapadające w pamięć hasła i podkreśliliśmy nowoczesny charakter konferencji” powiedziała Aleksandra Strzelecka, manager ds. komunikacji Screen Network. W ten sposób Digital Network i Invest Cuffs zdołały w niepowtarzalny sposób przyciągnąć uwagę podróżnych oraz zaangażować ich w tematykę konferencji już od momentu przyjazdu do Krakowa. „Wykorzystaliśmy autorskie oprogramowanie zarządzania emisją Screen Network, które jest odpowiedzialne za realizację kampanii, nie tylko do jej technicznej realizacji, ale również do analizy danych. Co pozwoliło na optymalizację komunikatów w czasie rzeczywistym. Kampania jest świetnym przykładem na to, jak reklama DOOH może być wykorzystywana w coraz bardziej kreatywny i efektywny sposób” wytłumaczył Damian Rezner, Dyrektor Operacyjny i członek zarządu Screen Network

 

Pozytywny odbiór

Edukacja i Rozwój Rynków Finansowych zwraca z kolei uwagę, że personalne przywitanie gości przybywających na tegoroczny kongres wpłynęło pozytywnie na odbiór samego wydarzenia jeszcze przed jego oficjalnym rozpoczęciem. „Uczestnicy tegorocznej edycji Invest Cuffs docenili naszą troskę o najdrobniejsze szczegóły. Dla wielu z nich kongres rozpoczął się tuż po wyjściu z pociągu, a nie dopiero po przekroczeniu progu Centrum Kongresowego ICE Kraków. Wykorzystanie nośników cyfrowych znajdujących się na dworcu przyczyniło się także do promocji samego wydarzenia wśród tysięcy gości przybywających do Krakowa, dzięki czemu część z nich również wzięła udział w Invest Cuffs. Dynamiczna kampania na dworcu głównym w Krakowie pokazuje, jak kreatywne podejście do reklamy może wzbogacić doświadczenia odbiorców i podkreślić unikalny charakter wydarzeń takich jak Invest Cuffs” podkreślił Marcin Wenus, Prezes Zarządu Fundacji Invest Cuffs.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama