Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowość od Agfa. Anapurna H3200

© Agfa

Firma Agfa wprowadza nową generację wielkoformatowej hybrydowej maszyny drukującej Anapurna H3200. Stanowi ona znaczący krok naprzód pod względem szybkości i jakości druku.

 

Najnowsza wersja 3,2 m Anapurna H3200, charakteryzująca się niemal 70 procentowo większą prędkością drukowania w porównaniu z poprzednim modelem (w trybie produkcyjnym). Maszyna oferuje możliwość druku w sześciu kolorach plus biały i technologię utwardzania UV LED. Zarówno moduł drukujący, jak i sam napęd zostały przeprojektowane w celu osiągnięcia znacznego wzrostu wydajności. Szybkoschnące głowice drukujące zapewniają dużą wydajność wynoszącą do 66 m²/godz. w trybie produkcyjnym oraz doskonałą jakość druku na elastycznych i sztywnych materiałach. Maszyna może drukować zarówno na niepowlekanych twardych nośnikach, takich jak tektura falista i tworzywa sztuczne jak i na nośnikach rolowych, takich jak folia, winyl, banery, płótna i tkaniny powlekane. Dodatkowo, nowo zaimplementowana funkcja ciągłego podawania materiału umożliwia wydajny druk na sztywnych materiałach i możliwość pracy na czterech arkuszach jednocześnie. Ulepszony transfer druku przyczynia się również do poprawy jakości obrazu, szczególnie w ciemniejszych, jednolitych odcieniach. Atramenty z certyfikatem Greenguard Gold zapewniają dużą wyrazistość kolorów i szeroką gamę kolorów, a opatentowana technologia Thin Ink Layer firmy Agfa zapewnia minimalne zużycie atramentu. Dodatkowo Anapurna H3200 jest wyposażona w zamknięcie ochronne, które przyczynia się do bezpieczniejszego środowiska pracy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama