Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Ósmy mistrz Car Wrappingu!

 

 

 

Podczas zeszłotygodniowych targów RemaDays ogłoszono zwycięzcę ósmej edycji Polish Car Wrap Championship. Został nim Mariusz Daniluk reprezentujący firmę DuchService. Wydarzenie to, które na stałe wpisało się w program targów wzbudziło w tym roku jeszcze większe zainteresowanie niż poprzednie edycje.

 

Na arenie zawodów o tytuł polskiego Mistrza Car Wrapingu stanęło czterech zawodników. Trzydniowe zawody pełne były zarówno emocji jak i trudnych wyzwań. Zawodnicy musieli wykazać się dokładnością, szybkością, kreatywnością, wiedzą i przede wszystkim – opanowaniem. Jury (w składzie: Dariusz Tondera z Avery Dennison, Piotr Lewalski z Applico.pl oraz Ewa Urbanowicz i Joanna Zjawin z ramienia European Media Group) w trakcie każdej konkurencji dokładnie przyglądało się działaniom zawodników, a następnie efektom ich pracy, wychwytując przy tym nawet najmniejsze potknięcia i błędy. W efekcie udało się im wyłonić najlepszego z najlepszych – Mistrza Polski w Car Wrappingu.

Bezdyskusyjnym zwycięzcą ósmej edycji Polish Car Wrap Championship okazał się Mariusz Daniluk z firmy DuchService. Drugą lokatę zajął Tomasz Dąbrowski reprezentujący Auto Folia Studio, natomiast trzeci stopień na podium przypadł Tomaszowi Kurysiowi z Ubieramysamochody.pl. Czwarte miejsce, acz z minimalną stratą do trzeciego zdobył Sławomir Jankowski z firmy Jangraf.

Wszyscy zawodnicy otrzymali nagrody ufundowane przez organizatorów i partnerów wydarzenia: folie od firmy Avery Dennison, opalarki firmy Steinel oraz roczne prenumeraty czasopisma Visual Communication. Zwycięzca dodatkowo wrócił do domu z pucharem i tytułem mistrza oraz prawem do używania znaków konkursu w swoich materiałach reklamowych, a także szkoleniem dla aplikatorów od Avery Dennison.

Zarówno zainteresowanie ze strony zwiedzających targi, jak i profesjonalizm uczestników oraz jury konkursu potwierdziły prestiż mistrzostw. Dla wszystkich zawodników udział w tegorocznej edycji okazał się nie tylko możliwością zaprezentowania swych umiejętności i zdobycia nowych kontaktów zawodowych, lecz również cennym i kształcącym doświadczeniem. A o atrakcyjności mistrzostw świadczą tłumy odwiedzające stoisko European Media Group na targach RemaDays 2018.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Gdy piłka w grze…

Trwające obecnie w Rosji Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to także festiwal wizualnej komunikacji. Fani poszczególnych drużyn prześcigają się w malowaniu twarzy, nakryciach głowy, fantazyjnych strojach i wszelkiego rodzaju gadżetach do kibicowania. Trzeba tylko w ferworze zagrzewania piłkarzy do walki zawsze pamiętać, że najpierw jesteśmy ludźmi, a dopiero potem narodami. Polska drużyna – jak zwykle – grała mecz otwarcia, przed którym nastawiona była wielce buńczucznie, potem przyszedł mecz o wszystko, a na koniec mecz o honor.

Reklama