Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Rozwiązania do cięcia i laminowania od Flexa

W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wysokowydajne maszyny do dużych produkcji firma Flexa zaprezentuje na targach Fespa szeroką ofertę rozwiązań, w tym dwa nowe modele automatycznych ploterów tnących XY: Miura Plus HD i Miura Plus Buffer. Model Miura Plus HD stanowi doskonałe dopełnienie wielkoformatowej maszyny drukującej z rolkami semi-jumbo. Umożliwia bowiem cięcie rolek o średnicy do 400 mm i wadze do 200 kg. W godzinę może pociąć rolkę nawet na 1000 metrów liniowych (co daje wydajność na poziomie 1600 m2). Jest również wyposażony w kontrolę krawędzi i automatyczny system pionowego wyrównania. Z kolei model Miura Plus Buffer ma zintegrowany system buforowania, który przyspiesza proces obróbki, tnąc zadrukowane media natychmiast, bez konieczności przenoszenia roli do osobnego urządzenia. Ma on być wyposażony w nowe noże wzdłużne w stylu nożycowym, z przednią krawędzią. Na stoisku producenta nie zabraknie także nowych laminatorów. Easy Hot to urządzenie przeznaczone do laminowania na gorąco i na zimno. Jest ono wyposażone w pojedynczy wałek grzewczy o temperaturze do 120°C. Cyfrowy termoregulator pozwala na bardzo precyzyjne ustawienie temperatury. Nowymi funkcjami będzie mógł się pochwalić laminator Easy Lite. Jego rolkowy wskaźnik nacisku pozwala operatorowi kontrolować nacisk wałka, odpowiednio do różnych rodzajów mediów i trybów pracy (laminowanie, montaż na panelach itp.). Z kolei opcjonalne automatyczne podnoszenie górnego walca zapewnia bezproblemową i szybszą regulację ciśnienia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama