Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Sposób na zwiększenie marży Agencji Reklamowej

Platforma 4agency.pl realizuje potrzebę zamawiania materiałów POS po korzystnych Cenach Agencyjnych. Cel? Odsprzedaż klientom końcowym agencji z korzystną marżą.
Jak to działa? Dedykowane materiały POS zamawiane są online (np. POS płaskie jak plakaty, naklejki oraz siatki do konstrukcji 3D). Następnie agencja nakłada na otrzymane siatki grafiki. Niestandardowe i sprawdzone konstrukcje wykonywane są bezpośrednio przez producenta POS (drukarnia). Gotowe POS-y przesyłane incognito bezpośrednio do klientów końcowych agencji lub do samej agencji. Proces zamawiania online optymalizuje czas. Klient końcowy otrzymuje świetnej jakości POS-y sprawnie i szybko.

4agency.pl jest wyłącznie dla branży reklamowej tj. agencje, studia graficzne. Ceny widoczne są dla agencji po założeniu konta na 4agency.pl. 100% bazy produktów widać po zalogowaniu. Sprawdź >> https://4agency.pl/


 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama