Adres strony:  http://www.visualcommunication.pl/pg/pl/news/super_bowl_jakiego_nie.html

Super Bowl jakiego nie było. Wielki ekran na Times Square

© SNA Displays

Każdego roku podczas finału o mistrzostwo zawodowej ligi futbolu amerykańskiego NFL Ameryka wstrzymuje oddech delektując się wielką sportową (i nie tylko) ucztą. Super Bowl, który w tym roku odbył się po raz 57, przyciąga dziesiątki tysięcy widzów na stadion, dziesiątki milionów przed telewizorami w Stanach Zjednoczonych i kolejne miliony fanów na całym świecie. Podczas tego wydarzenia wszyscy znajdą coś dla siebie.

 

Tegoroczny finał Super Bowl przejdzie do historii jako pierwszy finał ligi futbolu amerykańskiego NFL, której towarzyszyło wydarzenie Live Big Game na Times Square Watch Party. Rywalizację pomiędzy Kansas City Chiefs i Philadelphia Eagles, a także długo wyczekiwany Halftime Show w przerwie meczu w wykonaniu Rihanna były na żywo transmitowane na jednym z największych ekranów zewnętrznych na świecie, a każdy widz obecny na Times Square mógł słuchać transmisji prywatnie za pośrednictwem swojego telefonu. Widzowie zebrani na nowojorskim Times Square oglądli krystalicznie czysty obraz wideo na spektakularnie dużym wyświetlaczu LED o powierzchni ponad 1 672 m kwadratowych, wyprodukowanym przez SNA Displays. Firma zajęła się również zarządzaniem treścią podczas wydarzenia. Za dźwięk odpowiadała firma AzzuroHD, a indywidualne słuchanie dźwięku na telefonach komórkowych było możliwe za pośrednictwem aplikacji TSX Entertainment. Analog Way dostarczyła ustawienia wizualne, natomiast ~sedna zasiliła ogromny system zarządzania treścią.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć