Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Ultima Displays prezentuje

Firma Ultima Displays stawia na produkcję systemów i stoisk tworzonych na specjalne zamówienie. W tym roku przygotowała specjalną ofertę świąteczną na niestandardowe rurowe konstrukcje Formulate. Producent zaprezentował już znane kształty w świątecznej odsłonie, ale także przygotował nową choinkę, którą składa się jak dziecięcą zabawkę. Celem firmy było podkreślenie, że Formulate to niezwykłe połączenie formy i funkcjonalności. W okresie świątecznym sklepy, restauracje czy hotele prześcigają się w poszukiwaniu oryginalnych rozwiązań. Z myślą o końcowych klientach stworzono świąteczną propozycję. Pokazuje ona możliwości Ultima Dispalys i jednocześnie inspiruje klientów. Zaczęto od małych form, ale Formulate to nie tylko małe standy jak serce, choinka czy diament, ale także większe i bardzo duże konstrukcje, którymi można zagospodarować całą przestrzeń. Ultima Displays zachęca do zabawy konstrukcjami Formulate. Własna produkcja pozwala firmie na miejscu tworzyć i realizować projekty od koncepcji po wykończenie, co zapewnia kompleksową obsługę. Zainteresowani mogą też obejrzeć film z produkcji Formulate pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=eItjBTEVA84.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama