Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Viscom Italia 2016 - Więcej marek, wiecej synergii

Data publikacji: wrzesień 2016

Zapowiadana przez organizatorów jako przełomowa, 28. edycja targów Viscom Italia, odbędzie się w dniach 13-15 października we włoskim Fiera Milano. Obecnych będzie ponad 350 najbardziej liczących się marek na rynku, z czego ponad 30% zaprezentuje się na targach po raz pierwszy. O 20% zwiększono liczbę zagranicznych wystawców, w tym z takich krajów jak: Belgia, Szwajcaria, Niemcy, Chiny, Czechy, Francja, Holandia, Szwecja, Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Hiszpania oraz Polska. Organizatorzy spodziewają się wizyty ponad 16500 handlowców z 60 krajów. Jednym z najważniejszych punktów targów będzie strefa Viscom Live, w której zadebiutuje Viscom Rock Cafe, prezentująca najnowsze technologie promocyjne w interaktywnej formie, poprzez prezentacje przygotowane przez takie marki jak 3M Italia, Dooh.it, Epson, Fenix Digital Group, HP Italy, Oki System, Shock Line, Spandex oraz Trotec. Po raz szósty zostaną wręczone nagrody Diva - Display Italia Viscom Award, przeznaczone dla najciekawszych rozwiązań z segmentów POS, Digital Signage, opakowań, automatów i innych. Po zeszłorocznym sukcesie na Viscom Italia ponownie pojawi się strefa Elementaria, na której zaprezentowane zostaną najnowsze materiały sklepowe czołowych marek z sektora spożywczego oraz napojów. Głównym celem targów jest wielopoziomowa prezentacja najnowszych i najgorętszych trendów we wszystkich segmentach komunikacji wizualnej za pomocą prezentacji, pokazów na żywo i spotkań biznesowych. Udział na targach potwierdziły najważniejsze stowarzyszenia, takie jak: Międzynarodowe Stowarzyszenie Sztuk Plastycznych Aiap, Stowarzyszenie Producentów Materiałów Reklamowych Aicap, związane z architekturą Ala Assoarchitetti, Assocom z sektora promocyjnego i reklamowego, Display Italia, czy też agencja PersonaLive, której zadaniem będzie koordynowanie Viscom Talks, czyli serii paneli dyskusyjnych.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama