Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Wrapping na skoczni

 

Jak doskonale wiadomo wrapping to nie tylko samochody. Udowodniła to firma Advertis, która wykonała unikatowy kask dla Kamila Stocha, którego projekt był efektem głosowania fanów skoczka narciarskiego. Konkurs realizowany był w ramach akcji #kaskdlamistrza przez agencję John Pitcher dla marki Atlas, sponsora skoczka. Zwycięska grafika jest kolażem, składających się z 12000 zdjęć fanów, którzy wzięli udział w akcji i nawiązuje do tradycyjnego, podhalańskiego wzoru. Kask, będący efektem pracy aplikatorów, można było zobaczyć podczas zawodów Pucharu Świata w Zakopanem, gdzie reprezentacja Polski po raz pierwszy w historii wygrała drużynowy konkurs.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama