You’ve never seen England like this. Nietypowe projekcje od Nike

© Wieden Kennedy 2022

Klub piłkarski kobiet The Lionesses stał się twarzą najnowszej kampanii promocyjnej Nike na najbardziej charakterystycznych zabytkach Anglii. Narodowa drużyna kobiet w piłce nożnej nie ma tak dużego rozgłosu jak reprezentacja męska. Co więcej, wielu fanów piłki nożnej nigdy nie oglądało reprezentacji żeńskiej w akcji. Nike, przed Mistrzostwami Europy 2022 pokazał jak dobrze prezentują się The Lionesses, by zachęcić Anglików do wsparcia krajowej reprezentacji w walce o puchar. Kampanię przygotowała agencja Wieden Kennedy. Miejsca projekcji i zawodniczki zostały ze sobą ściśle powiązane, co dodatkowo akcentują towarzyszące wizerunkom hasła, które są modyfikacją tytułu całej kampanii "You’ve never seen England like this". Każde miejsce, wybrane do projekcji, ma silne znaczenie kulturowe, związane z osobowościami i umiejętnościami zawodników na boisku i poza nim. Miejsce projekcji ma silne znaczenie kulturowe oraz jest związane z umiejętnościami i osobowością zawodniczek. Lucy Bronze, której drugie imię to „Tough” reprezentuje moc i nieugiętość dlatego została przedstawiona na Battersea Power Station, wizerunek kapitan drużyny Leah Williamson został wyświetlony na Tower Bridge, a kreatywną Keira Walsh można zobaczyć na projekcji wyświetlanej na fasadzie Galerii Narodowej.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama