Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Zmiany w organizacji viscomu

Na konferencji prasowej inaugurującej trwające obecnie w Düsseldorfie targi viscom zapowiedziano ważne zmiany w organizacji kolejnych odsłon wydarzenia. Od 2019 roku targi będą się odbywać tylko w Düsseldorfie, i to jednocześnie z targami artykułów reklamowych PSI, czyli w styczniu. Frankfurcka edycja targów należy już zatem do przeszłości. Kolejna odsłona targów odbędzie się w dniach 8–10 stycznia 2019 roku, co oznacza, że w 2018 roku viscom w Niemczech pauzuje. Nowa koncepcja zakłada organizację największych w skali Europy, podzielonych na odrębne imprezy targów poświęconych reklamie i sprzedaży. W sumie viscom i PSI mogą liczyć na 1.200 wystawców i około 28.000 odwiedzających z 80 krajów. „Prezentują oni pełne spektrum reklamy wizualnej, tekstylnej i dotykowej”, twierdzi Hans-Joachim Erbel, prezes Reed Exhibitions Deutschland. Głównymi tematami wydarzenia będą: Promotion & Sales, Signmaking & Print oraz Textile & Soft Signage. Udział w targach PSI w dalszym ciągu zarezerwowany będzie dla członków PSI i certyfikowanych firm. Natomiast członkowie PSI będą mogli skorzystać z szerokiego wachlarza oferty viscomu, zwłaszcza w obszarze technik druku i uszlachetniania. Targi PSI będą odbywać się w halach 9–12, natomiast viscom w halach 13 i 14 obiektu targowego w Düsseldorfie. Specjalnie dla osób decyzyjnych z obszaru marketingu zorganizowane zostanie „Marketing and Retail Forum”, poświęcone takim tematom jak POS, opakowania premium, komunikacja marki, merchandising i koncesjonowanie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Tam, gdzie zaczynają się druk, logo(typ), smart cities…

Tym razem, Drodzy Czytelnicy, zabieramy Was na FESPA Global Print Expo - Międzynarodowe Targi Druku Cyfrowego (15-18 maja; Berlin). Jesteśmy tam obecni od lat, by relacjonować dla Was na bieżąco wszelkie zmiany dotyczące druku wielkoformatowego. Hasło targów tym razem brzmi: „Where Print Takes Off" (Tam, gdzie zaczyna się druk). Wskazuje ono jak istotne są targi FESPA jako międzynarodowa platforma, związana z prezentacją nowych technologii dotyczących wielkiego formatu, sitodruku i druku na tekstyliach.

Reklama