Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Zmiany w organizacji viscomu

Na konferencji prasowej inaugurującej trwające obecnie w Düsseldorfie targi viscom zapowiedziano ważne zmiany w organizacji kolejnych odsłon wydarzenia. Od 2019 roku targi będą się odbywać tylko w Düsseldorfie, i to jednocześnie z targami artykułów reklamowych PSI, czyli w styczniu. Frankfurcka edycja targów należy już zatem do przeszłości. Kolejna odsłona targów odbędzie się w dniach 8–10 stycznia 2019 roku, co oznacza, że w 2018 roku viscom w Niemczech pauzuje. Nowa koncepcja zakłada organizację największych w skali Europy, podzielonych na odrębne imprezy targów poświęconych reklamie i sprzedaży. W sumie viscom i PSI mogą liczyć na 1.200 wystawców i około 28.000 odwiedzających z 80 krajów. „Prezentują oni pełne spektrum reklamy wizualnej, tekstylnej i dotykowej”, twierdzi Hans-Joachim Erbel, prezes Reed Exhibitions Deutschland. Głównymi tematami wydarzenia będą: Promotion & Sales, Signmaking & Print oraz Textile & Soft Signage. Udział w targach PSI w dalszym ciągu zarezerwowany będzie dla członków PSI i certyfikowanych firm. Natomiast członkowie PSI będą mogli skorzystać z szerokiego wachlarza oferty viscomu, zwłaszcza w obszarze technik druku i uszlachetniania. Targi PSI będą odbywać się w halach 9–12, natomiast viscom w halach 13 i 14 obiektu targowego w Düsseldorfie. Specjalnie dla osób decyzyjnych z obszaru marketingu zorganizowane zostanie „Marketing and Retail Forum”, poświęcone takim tematom jak POS, opakowania premium, komunikacja marki, merchandising i koncesjonowanie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Postęp i nieustanne przyspieszenie technologiczne

Czy jeszcze nadążamy za technologicznymi nowościami, chociażby z dziedziny druku wielkoformatowego czy digital signage? Prawie w każdym numerze VISUAL COMMUNICATION relacjonujemy dla Was, Drodzy Czytelnicy,  kolejną rewolucję w tych sferach. Inaczej nie będzie i tym razem. Mam nadzieję, że nadążacie za postępem i za naszymi relacjami, nie dostając przy tym zadyszki!

Reklama