Billboard ostrzegający

Czerwony, żółty, zielony – to trzy kolory, które jednoznacznie kojarzą się z sygnalizacją świetlną. Marka produkująca Mini Coopery postanowiła wykorzystać te oczywiste nawiązania i zaprezentowała najnowszy model samochodu Mini, występujący właśnie w tych trzech wyrazistych barwach. Na zlecenie firmy agencja reklamowa Gewista Urban Media zaprojektowała interaktywne billboardy, które umiejscowione zostały obok sygnalizatorów świetlnych. Billboardy reagowały na zmieniającą się sygnalizację tak, że wraz z pojawieniem się światła w danym kolorze, na ekranie pojawiał się model samochodu dokładnie w takiej samej barwie. Dodatkowym elementem były hasła reklamowe, np. „To jest czerwony”, podkreślające zarówno kolor sygnalizacji świetlnej, jak i karoserii auta. Dzięki temu billboardy nie tylko spełniały funkcję reklamową, ale także widocznych z daleka znaków ostrzegawczych. Kierowcy mogli je oglądać na wybranych skrzyżowaniach Wiednia.

©Creativecriminals

 

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama