Muzyczna reklama AMS

Opis osoby

Na wybranych nośnikach Premium Citylight AMS w Warszawie zawisły winyle i płyty zespołu Coldplay. W ten niestandardowy sposób wytwórnia muzyczna Warner Music Poland reklamuje najnowszy album zespołu „A Head Full of Dreams". Gabloty na głównych wiatach przystankowych zaprojektowane zostały tak, aby przypominały witryny sklepowe z oryginalnymi winylowymi płytami. Cała ekspozycja utrzymana jest w krzykliwych i fluorescencyjnych kolorach, co jest bezpośrednim nawiązaniem do estetyki okładki albumu.

Kampania zaprojektowana przez AMS wraz z muzyczną wytwórnią, jest jedynym tego typu sposobem na promocję płyty Coldplay na świecie. Muzyczną ekspozycję będzie można oglądać do końca grudnia.

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama