Adres strony:  http://www.visualcommunication.pl/pg/pl/komentarz_miesiaca/z_zaskoczenia.html

Z zaskoczenia!

Gdy wracamy do pracy po wakacyjnych wojażach, automatycznie nie musi odżywać w nas rutyna dnia codziennego. Także i my w każdym wydaniu VISUAL COMMUNICATION staramy się o świeżość spojrzenia i zaskoczenie Was, Drodzy Czytelnicy, nowym podejściem do komunikacji wizualnej. Zadziwianie odbiorcy oznacza wszak zawsze wytrącanie go z typowego zachowania i stereotypowego postrzegania świata. Taki prosty środek, a wciąż tyle potrafi zdziałać!

Wielkim zaskoczeniem była z pewnością atmosfera futurystycznego blichtru, która została wykreowana przez Visual Sensation w najnowocześniejszym salonie Mercedes-Benz w Polsce. Oprawa wizualna została przygotowana niezwykle spektakularnie, ponieważ – dzięki laserowemu mappingowi – zatarła się granica pomiędzy wnętrzem a zewnętrzem budynku. Synchronizacja obrazów była perfekcyjna, a czczono w ten sposób 25-lecie działalności Grupy Wróbel. Mapping laserowy łączył się z mappingiem wideo oraz oświetleniem budynku, co w sumowało się na niekwestionowany „efekt wow“.

Elektryzowanie odbiorców nowymi wiadomościami to ostatnio specjalność również firm MACtac i Sico Polska. Otoż Sico Polska stała się oficjalnym dystrybutorem MACtac! Obie firmy łączą wszechstronność i radycję, więc ich „małżeństwo“ z pewnością będzie udane i trwałe. Życzymy powodzenia!

Element zaskoczenia – jak podkreślamy w artykule o POS (czyli Point of Sell; punkt sprzedaży) – jest niezwykle ważny w marketingu i komunikacji z odbiorcami. Liczą się oczywiście także wszelkie inne aspekty, ale POS powinien najpierw zadziwić klienta i przyciągnąć go do siebie swoją niezwykłością – a wówczas może być nawet bardziej skuteczny we wpływaniu na poziom sprzedaży danego produktu niż digital signage!

Koncentrujemy się również na wpływie nowoczesnych technologii na POSy, wskazując na przykład rolę oświetlenia LED w promowaniu produktów oraz przyciąganiu uwagi coraz bardziej znudzonych klientów. Ekspert z formy Dziedzik przekonuje nas, że dzięki zastosowaniu tych rozwiązań zdecydowanie poprawił się wizerunek konkretnych marek. Przy okazji pytamy także o mentalność polskiego konsumenta: dlaczego zachowuje on dystans wobec POSów z ekranami dotykowymi? A może już czas dać się zaskoczyć i zmienić mentalność?

Piszemy także m.in. o tworzywach sztucznych w branży związanej z oznakowaniem, postępującej cyfryzacji reklamy, potencjale rebrandingu, nowym (u)życiu plakatu związanym z bezklejowymi rozwiązaniami firmy Ellerhold oraz o wielkoformatowych reklamach 3D, które wciąż tak silnie nas zaskakują.

A więc, Drodzy Czytelnicy, dajcie się zaskoczyć zawartością najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION.

                                                                                                                      

Marta Smolińska

« poprzedni   |   następny » « wróć