Adres strony:  http://www.visualcommunication.pl/pg/pl/content/biznes_i_ludzie/podroz_po_outdoorze.html

Podróż po outdoorze

© OOH.pl

Firma OOH.pl podpisała umowę partnerską z zajmującą się przewozem pasażerskim spółką Koleje Mazowieckie. Zawarta umowa pozwoli firmie reklamowej na wykorzystanie należących do przewoźnika pociągów, w tym powracającego na tory po dwóch latach nieobecności pociągu “Słonecznego” w celach reklamowych. Dzięki temu klienci OOH.pl będą mogli realizować swoje kampanie promocyjne, wykorzystując do tego celu 1193 monitory zamontowane w pociągach, ramki o wymiarach 90 na 30 cm, wyklejane plakaty, naklejki na tyłach foteli, naklejki na stolikach, sampling materiałów promocyjnych i oklejanie zewnętrzne pociągów. W ramach porozumienia materiały reklamowe klientów mogą pojawić się także w pociągach specjalnych: Mazovia, Radomiak, Wiedenka, Łukowianka i Słoneczny. Szczególnie z tym ostatnim przedstawiciele firmy wiążą poważne nadzieje:„Po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią COVID-19 w okresie letnich wakacji na tory wraca pociąg >>Słoneczny<<, który będzie codziennie łączyć Warszawę z nadmorskimi kurortami, zlokalizowanymi między innymi w Ustce czy Gdyni. Cieszył się on dużą popularnością wśród podróżnych, zwłaszcza ludzi młodych, a w weekendy i podczas zmian turnusów przeżywał prawdziwe oblężenie. Wierzymy, że dzięki niemu, nasi klienci będą mogli osiągać ponadprzeciętne rezultaty prowadzonych kampanii” - mówi Damian Wasiłek, Head of Trade & Transit w OOH.pl.

« poprzedni   |   następny » « wróć