Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Podróż po outdoorze

© OOH.pl

Firma OOH.pl podpisała umowę partnerską z zajmującą się przewozem pasażerskim spółką Koleje Mazowieckie. Zawarta umowa pozwoli firmie reklamowej na wykorzystanie należących do przewoźnika pociągów, w tym powracającego na tory po dwóch latach nieobecności pociągu “Słonecznego” w celach reklamowych. Dzięki temu klienci OOH.pl będą mogli realizować swoje kampanie promocyjne, wykorzystując do tego celu 1193 monitory zamontowane w pociągach, ramki o wymiarach 90 na 30 cm, wyklejane plakaty, naklejki na tyłach foteli, naklejki na stolikach, sampling materiałów promocyjnych i oklejanie zewnętrzne pociągów. W ramach porozumienia materiały reklamowe klientów mogą pojawić się także w pociągach specjalnych: Mazovia, Radomiak, Wiedenka, Łukowianka i Słoneczny. Szczególnie z tym ostatnim przedstawiciele firmy wiążą poważne nadzieje:„Po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią COVID-19 w okresie letnich wakacji na tory wraca pociąg >>Słoneczny<<, który będzie codziennie łączyć Warszawę z nadmorskimi kurortami, zlokalizowanymi między innymi w Ustce czy Gdyni. Cieszył się on dużą popularnością wśród podróżnych, zwłaszcza ludzi młodych, a w weekendy i podczas zmian turnusów przeżywał prawdziwe oblężenie. Wierzymy, że dzięki niemu, nasi klienci będą mogli osiągać ponadprzeciętne rezultaty prowadzonych kampanii” - mówi Damian Wasiłek, Head of Trade & Transit w OOH.pl.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama