Gwiazdy digital signage

© DSS Europe

Digital Signage Summit Europe (DSS Europe) powraca do Monachium w dniach 6-7 lipca z imponującym składem prelegentów. Uczestnicy będą mogli wysłuchać prezentacji ponad 60 wpływowych przedstawicieli branży, w tym osób zajmujących najwyższe stanowiska kierownicze oraz innowatorów, którzy zmieniają przyszłość digital signage. Tematy prezentacji będą skupiać się na czterech głównych zagadnieniach: znaczenie digital signage dla biznesu, zrównoważony digital signage, najnowsze wyzwania i zmiany w branży oraz tworzenie efektywnego digital signage w świecie rzeczywistym i Metaverse. Prelegenci omówią także obecną sytuację rynku digital signage w regionie DACH, krajach nordyckich, Wielkiej Brytanii i na Bliskim Wschodzie. Swoje projekty z zakresu digital signage zaprezentują m.in. firmy: Audi, Porsche, Hugo Boss, Stratacache, Google, Intel, Immaculix, Admira, Siemens, Sharp NEC Display Solutions, Telelogos, Sage+Archer i wiele innych. Pełny program konferencji jest już dostępny na stronie www.digitalsignagesummit.org/europe/.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal