Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Gwiazdy digital signage

© DSS Europe

Digital Signage Summit Europe (DSS Europe) powraca do Monachium w dniach 6-7 lipca z imponującym składem prelegentów. Uczestnicy będą mogli wysłuchać prezentacji ponad 60 wpływowych przedstawicieli branży, w tym osób zajmujących najwyższe stanowiska kierownicze oraz innowatorów, którzy zmieniają przyszłość digital signage. Tematy prezentacji będą skupiać się na czterech głównych zagadnieniach: znaczenie digital signage dla biznesu, zrównoważony digital signage, najnowsze wyzwania i zmiany w branży oraz tworzenie efektywnego digital signage w świecie rzeczywistym i Metaverse. Prelegenci omówią także obecną sytuację rynku digital signage w regionie DACH, krajach nordyckich, Wielkiej Brytanii i na Bliskim Wschodzie. Swoje projekty z zakresu digital signage zaprezentują m.in. firmy: Audi, Porsche, Hugo Boss, Stratacache, Google, Intel, Immaculix, Admira, Siemens, Sharp NEC Display Solutions, Telelogos, Sage+Archer i wiele innych. Pełny program konferencji jest już dostępny na stronie www.digitalsignagesummit.org/europe/.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama