Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Powiat Lubaczowski. Znak promocyjny

Wiele powiatów i regionów ma logo, które jest ich znakiem rozpoznawczym i ważnym elementem działań marketingowych. Dobry logotyp ma nowoczesną przejrzystą formę, podkreśla i akcentuje główne atrybuty danego regionu. Takie, właśnie jest nowe logo Powiatu Lubaczowskiego.

 

Logotyp zainspirowany jest siłami natury, a także muszlą przegrzebka – małży, których obfite nagromadzenia pochodzące z epoki miocenu (32 – 7,2 mln lat temu) można odnaleźć w odsłonięciach strefy krawędziowej Roztocza. W koncepcji odnajdziemy elementy natury takie jak woda, czyste powietrze, roślinność czy las. Wyróżniki te zostały wskazane jako największa wartość Powiatu Lubaczowskiego. Liniowy układ kolorów nawiązuje do falistego, wstęgowego układu roztoczańskich pól, ale to również skojarzenie z turystycznymi trasami rowerowymi. Natomiast liczba linii (8) to nawiązanie do 8 gmin, które tworzą powiat. Dodatkowo częścią logotypu jest zbudowane na zasadzie „gry słów” hasło  „PoLub Roztocze”. Jest ono zachętą  do poznania  i polubienia (podkarpackiej) krainy turystycznej „Roztocze”, która swoim zasięgiem obejmuje Powiat Lubaczowski. To również skrót od pierwszych liter tworzących nazwę „Powiat Lubaczowski”.

Logo będzie wykorzystywane głównie do celów promocyjnych oraz w materiałach wydawanych przez powiat. Znak będzie towarzyszył również przedsięwzięciom organizowanym, współorganizowanym lub współfinansowanym przez powiat. W celach promocji Powiatu Lubaczowskiego będą mogły z niego korzystać również inne podmioty, które otrzymają zgodę Starosty Lubaczowskiego.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama