Kampania na 600-lecie miasta. Historia Łodzi na ekranach AMS

© AMS

Na łódzkich przystankach i na terenie centrum handlowego Manufaktura, mieszkańcy i turyści mieli okazję odkrywać fascynującą przeszłość Łodzi oraz poznać interesujące ciekawostki na temat miasta. Wszystko to dzięki stworzeniu i emisji dedykowanego materiału z okazji obchodów 600-lecia Łodzi, który AMS wyświetlał na swoich outdoorowych i indoorowych nośnikach.

 

Treści, przygotowane wspólnie przez AMS i Miasto Łódź, obejmowały nie tylko fascynujące ciekawostki historyczne, ale również autentyczne stare fotografie miasta oraz sceny z filmów kręconych w Łodzi. Dzięki nim odbiorcy treści mogli przenieść się w czasie i odkrywać zarówno lokalne dziedzictwo, jak i klimatyczne filmy, których akcja toczyła się w Łodzi. Kampania prowadzona była na ekranach Digital Citylight na przystankach komunikacji miejskiej w Łodzi oraz na cyfrowych nośnikach Digital Indoor w galerii handlowej Manufaktura, która dołączyła także do sieci wystandaryzowanych ekranów w galeriach handlowych oferowanych przez AMS. W trakcie miesięcznej kampanii zostało wyemitowanych 427 tysięcy plansz z informacjami o Łodzi.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama