Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Kampania na 600-lecie miasta. Historia Łodzi na ekranach AMS

© AMS

Na łódzkich przystankach i na terenie centrum handlowego Manufaktura, mieszkańcy i turyści mieli okazję odkrywać fascynującą przeszłość Łodzi oraz poznać interesujące ciekawostki na temat miasta. Wszystko to dzięki stworzeniu i emisji dedykowanego materiału z okazji obchodów 600-lecia Łodzi, który AMS wyświetlał na swoich outdoorowych i indoorowych nośnikach.

 

Treści, przygotowane wspólnie przez AMS i Miasto Łódź, obejmowały nie tylko fascynujące ciekawostki historyczne, ale również autentyczne stare fotografie miasta oraz sceny z filmów kręconych w Łodzi. Dzięki nim odbiorcy treści mogli przenieść się w czasie i odkrywać zarówno lokalne dziedzictwo, jak i klimatyczne filmy, których akcja toczyła się w Łodzi. Kampania prowadzona była na ekranach Digital Citylight na przystankach komunikacji miejskiej w Łodzi oraz na cyfrowych nośnikach Digital Indoor w galerii handlowej Manufaktura, która dołączyła także do sieci wystandaryzowanych ekranów w galeriach handlowych oferowanych przez AMS. W trakcie miesięcznej kampanii zostało wyemitowanych 427 tysięcy plansz z informacjami o Łodzi.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama