Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nominacje z Polski

© The Holmes Group

Wśród projektów nominowanych do nagród EMEA Sabre Awards 2021, międzynarodowego konkursu branży public relations organizowanego przez The Holmes Group, znalazło się dziesięć polskich prac. Przygotowały je agencje Clue PR, Canal+, d*fusion communication, Icon Strategies, Partner of Promotion, Procontent, MJCC oraz Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług. Nominowanych wybrano spośród dwóch tysięcy zgłoszeń.

Agencja d*fusion została nominowana dwa razy - w kategorii Baltic za akcję „Zmień spojrzenie”, realizowaną we współpracy z Samsung Electronics Polska, oraz Crisis Management za działania kryzysowe wokół Intel Extreme Masters Katowice 2020 prowadzone wraz z ESL Polska. O wygraną w kategorii Baltic powalczą również kampanie „Na czym polega trend oceniania kobiet w Polsce, czyli women shaming?” agencji Clue PR, #RatujmyPolskieMiejscaPracy Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług oraz agencji Lighthouse, „Pierwsza naklejka, która uratowała życie ludzi” autorstwa Polskich Linii Kolejowych i agencji Partner of Promotion, jak również kampania „Unia Owocowa” Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw prowadzona we współpracy z agencją Procontent za działania chroniące polskich sadowników w czasie pandemii COVID-19. W kategorii Healthcare Providers nominowany została kampania na rzecz zdrowia publicznego agencji Partner of Promotion na zlecenie Medisept. Z kolei w kategorii Integrated Marketing o statuetkę powalczy kampania promująca serial „Król” na kanale Canal+. Agencja Icon Strategies i Saint-Gobain Group Poland została nominowana w kategorii Real Estate & Construction za kampanię „In Pursuit of Silence”. W kategorii Employer Branding szansę na zwycięstwo uzyskała agencja MJCC i sieć McDonald’s z kampanią „Taste the job that works for you!”. Nagrody SABRE Awards zostaną wręczone 9 czerwca 2021 roku podczas wirtualnej gali.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama