Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Nominacje z Polski

© The Holmes Group

Wśród projektów nominowanych do nagród EMEA Sabre Awards 2021, międzynarodowego konkursu branży public relations organizowanego przez The Holmes Group, znalazło się dziesięć polskich prac. Przygotowały je agencje Clue PR, Canal+, d*fusion communication, Icon Strategies, Partner of Promotion, Procontent, MJCC oraz Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług. Nominowanych wybrano spośród dwóch tysięcy zgłoszeń.

Agencja d*fusion została nominowana dwa razy - w kategorii Baltic za akcję „Zmień spojrzenie”, realizowaną we współpracy z Samsung Electronics Polska, oraz Crisis Management za działania kryzysowe wokół Intel Extreme Masters Katowice 2020 prowadzone wraz z ESL Polska. O wygraną w kategorii Baltic powalczą również kampanie „Na czym polega trend oceniania kobiet w Polsce, czyli women shaming?” agencji Clue PR, #RatujmyPolskieMiejscaPracy Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług oraz agencji Lighthouse, „Pierwsza naklejka, która uratowała życie ludzi” autorstwa Polskich Linii Kolejowych i agencji Partner of Promotion, jak również kampania „Unia Owocowa” Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw prowadzona we współpracy z agencją Procontent za działania chroniące polskich sadowników w czasie pandemii COVID-19. W kategorii Healthcare Providers nominowany została kampania na rzecz zdrowia publicznego agencji Partner of Promotion na zlecenie Medisept. Z kolei w kategorii Integrated Marketing o statuetkę powalczy kampania promująca serial „Król” na kanale Canal+. Agencja Icon Strategies i Saint-Gobain Group Poland została nominowana w kategorii Real Estate & Construction za kampanię „In Pursuit of Silence”. W kategorii Employer Branding szansę na zwycięstwo uzyskała agencja MJCC i sieć McDonald’s z kampanią „Taste the job that works for you!”. Nagrody SABRE Awards zostaną wręczone 9 czerwca 2021 roku podczas wirtualnej gali.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama