Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Twój „Dzień na U”

© Fundacja Rak’n’Roll Wygraj Życie!

Fundacja Rak’n’Roll Wygraj Życie! we współpracy z Avon Kontra Rak Piersi rozpoczęły kampanię społeczną „Dzień na U”, która ma zachęcać kobiety do regularnych badań USG. W ramach tej kampanii 20 października z Bulwarów Wiślanych zniknęła Syrenka Warszawska, która miała być symbolem tego, że każda kobieta powinna znaleźć jeden dzień w roku, aby udać się na badanie piersi. Akcja została przedstawiona w spocie video promującym kampanię, w którym Syrenka „ożywa” i udaje się na badanie USG piersi. „Wiemy, że jednym z usprawiedliwień dla niebadania się jest >>brak czasu<<. Jednak zamiast zawstydzać kobiety pozornością tej >>wymówki<<, wykorzystaliśmy ją. Postanowiliśmy dać Polkom czas. Stworzyliśmy dzień, w którym nic nie jest ważniejsze od badania USG, nie możemy mieć od niego wymówek” - podkreśla Jacek Maciejewski z Fundacji Rak’n’Roll. Cały spot można obejrzeć na stronie www.youtube.com.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama