Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Twój „Dzień na U”

© Fundacja Rak’n’Roll Wygraj Życie!

Fundacja Rak’n’Roll Wygraj Życie! we współpracy z Avon Kontra Rak Piersi rozpoczęły kampanię społeczną „Dzień na U”, która ma zachęcać kobiety do regularnych badań USG. W ramach tej kampanii 20 października z Bulwarów Wiślanych zniknęła Syrenka Warszawska, która miała być symbolem tego, że każda kobieta powinna znaleźć jeden dzień w roku, aby udać się na badanie piersi. Akcja została przedstawiona w spocie video promującym kampanię, w którym Syrenka „ożywa” i udaje się na badanie USG piersi. „Wiemy, że jednym z usprawiedliwień dla niebadania się jest >>brak czasu<<. Jednak zamiast zawstydzać kobiety pozornością tej >>wymówki<<, wykorzystaliśmy ją. Postanowiliśmy dać Polkom czas. Stworzyliśmy dzień, w którym nic nie jest ważniejsze od badania USG, nie możemy mieć od niego wymówek” - podkreśla Jacek Maciejewski z Fundacji Rak’n’Roll. Cały spot można obejrzeć na stronie www.youtube.com.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama