Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Twój „Dzień na U”

© Fundacja Rak’n’Roll Wygraj Życie!

Fundacja Rak’n’Roll Wygraj Życie! we współpracy z Avon Kontra Rak Piersi rozpoczęły kampanię społeczną „Dzień na U”, która ma zachęcać kobiety do regularnych badań USG. W ramach tej kampanii 20 października z Bulwarów Wiślanych zniknęła Syrenka Warszawska, która miała być symbolem tego, że każda kobieta powinna znaleźć jeden dzień w roku, aby udać się na badanie piersi. Akcja została przedstawiona w spocie video promującym kampanię, w którym Syrenka „ożywa” i udaje się na badanie USG piersi. „Wiemy, że jednym z usprawiedliwień dla niebadania się jest >>brak czasu<<. Jednak zamiast zawstydzać kobiety pozornością tej >>wymówki<<, wykorzystaliśmy ją. Postanowiliśmy dać Polkom czas. Stworzyliśmy dzień, w którym nic nie jest ważniejsze od badania USG, nie możemy mieć od niego wymówek” - podkreśla Jacek Maciejewski z Fundacji Rak’n’Roll. Cały spot można obejrzeć na stronie www.youtube.com.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama