Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Billboardy drugiej fali

Galeria Rusz odsłoniła nową serię kolorowych billboardów na drugą falę epidemii. Głównym tematem outdoorowej wystawy jest zmęczenie i ponurość związana nie tylko ze stanem epidemiologicznym, ale też postępującą jesienią, która sprawia, że dni są coraz krótsze, a rzeczywistość w znacznej większości wypełnia przygnębiająca ciemność. Niesie to za sobą wiele negatywnych emocji, takich jak zwątpienie, depresja czy przygnębienie. Przesłaniu towarzyszy hasło AA, które nie oznacza tutaj doładowania energetycznego w postaci baterii, a jest skrótem od  „permanentnego armagedonu i apokalipsy”.

Choć brzmi to niezbyt optymistycznie, to slogany zamieszczone na billboardach pobudzają do myślenia, a użyte do ich wykonania kolory stanowią dokładną odwrotność tego, co dzieje się za oknem. Nowe prace pt. „Codziennie”, „WieŻyć” i „Własne życie” można oglądać w Toruniu i Warszawie.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama