PepsiCo Positive. Escape Room w Warszawie

© PepsiCo

Warszawa stała się kolejnym przystankiem mobilnego Escape Room PepsiCo Positive. To pokój zagadek w całości poświęcony strategii zrównoważonego rozwoju firmy. Choć pierwotnie projekt adresowany był wyłącznie do pracowników, teraz po raz pierwszy skorzystać mogą z niego także mieszkańcy stolicy.

Escape Room ruszył w podróż w czerwcu 2023 roku, odwiedzając siedziby główne i zakłady PepsiCo w Belgii, Holandii i Niemczech. W sześciu lokalizacjach odwiedziło go tysiąc osób, głównie pracownicy, ale też klienci i inni interesariusze. Po pobycie w Polsce, instalacja uda się w podróż do Hiszpanii.

Zabawa dla każdego
Dwa kontenery transportowe stanęły na Placu Konesera na warszawskiej Pradze, tuż obok siedziby głównej firmy. Nietypowa instalacja, PepsiCo Positive to oryginalny projekt PepsiCo. Po trzech europejskich krajach, przyszedł czas na Polskę. Przestrzeń kontenerów zaaranżowano w przestronny pokój zagadek, który przed uczestnikami zabawy stawia serię dziewięciu zadań. Wszystkie pytania krążą bowiem wokół trzech filarów zrównoważonego rozwoju całej organizacji tj. neutralności klimatycznej, pozytywnego rolnictwa, a także pozytywnych wyborów dla planety i konsumentów. Escape Room oparty jest na rozwiązaniach cyfrowych, zatem łatwo dostosować treści i łamigłówki do specyfiki danego rynku. Uczestnicy gry mają 45 minut na rozwiązanie dziewięciu zagadek i „ucieczkę” z pokoju. W pierwszych dniach od uruchomienia instalacji Escape Room PepsiCo Positive był udostępniony wyłącznie pracownikom. Aktualnie (do 19 maja) w bezpłatnej zabawie może wziąć udział każdy. „Jest to projekt, który cieszył się ogromnym zainteresowaniem na kilku europejskich rynkach. Formuła, czyli popularyzowanie wiedzy CSR-owej w formie gamingu, sprawdza się doskonale i zapewnia mnóstwo emocji. Tym razem, po raz pierwszy, postanowiliśmy wyjść z projektem szerzej, poza własne struktury. Pokój zagadek PepsiCo Positive udostępniamy wszystkim mieszkańcom Warszawy oraz turystom odwiedzającym Plac Konesera do 19 maja” powiedział Julian Krzyżanowski, Corporate Affairs Manager w PepsiCo.

Wiedza przez zabawę
Przedsięwzięcie wpisuje się w założenia strategii pep+ (pep positive). Obejmuje ona transformację PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju we wszystkich obszarach działalności firmy. „Pep+ leży u podstaw sposobu, w jaki PepsiCo planuje wzrastać w najbliższych latach. Zdajemy sobie sprawę, że nasz zespół potrzebuje solidnych podstaw w postaci wiedzy na temat zrównoważonego rozwoju, abyśmy mogli podejmować decyzje, które będą miały pozytywny wpływ zarówno na ludzi, jak i naszą planetę, zapewniając jednocześnie wzrost biznesowy. Escape Room pep+ to nasz najnowszy sposób na zaangażowanie pracowników. To właśnie dzięki grywalizacji pojęcia w zakresie zrównoważonego rozwoju bardziej zapadają w pamięć i mają wpływ na podejmowane przez nas decyzje” przyznał Jim Andrew, Chief Sustainable Officer w PepsiCo.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama