Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Panasonic Connect Europe

Hiroyuki Nishiuma, dyrektor zarządzający Panasonic System Communications Europe.

© Panasonic

Firma Panasonic utworzyła Panasonic Connect Europe - nową spółkę skupiającą się na rozwiązaniach, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby technologiczne europejskich firm. W ofercie marki znajdują się różne rozwiązania B2B i rozszerzony pakiet usług, który ma na celu wesprzeć klientów w prowadzeniu kluczowej działalności i w procesach przekształcania ich operacji biznesowych. Nowa marka połączy ofertę wysokiej jakości produktów i rozwiązań B2B firmy Panasonic dla branż audiowizualnej, produkcji TV i transmisji oraz urządzeń przenośnych. Będzie również oferować usługi doradcze w zakresie integracji systemów czy zarządzania projektami w zakresie rozwoju aplikacji, odpowiadając na potrzeby różnych branż, w tym produkcyjnej, logistycznej, handlu, rozrywkowej, edukacyjnej oraz sektora publicznego. Integralną częścią nowej spółki będą rozwiązania z innowacyjnymi procesami biznesowymi Gemba Process Innovation, które wykorzystują know how Panasonic na temat najnowocześniejszych technologii, prowadzenia biznesu i podejścia do zmian, aby ocenić i przekształcić obecną działalność. Rozwiązania te wykorzystują innowacyjne technologie w celu znalezienia nowych sposobów na zwiększenie efektywności i satysfakcji klienta. Zespół Gemba Process Innovation będzie zajmować się doradztwem i wdrażaniem urządzeń brzegowych, inteligentnych czujników i robotyki, a także  dzięki danym cyfrowym ulepszać wizualizację operacji, automatyzację procesów oraz umożliwiać optymalizację całego łańcucha dostaw.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama