Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Panasonic Connect Europe

Hiroyuki Nishiuma, dyrektor zarządzający Panasonic System Communications Europe.

© Panasonic

Firma Panasonic utworzyła Panasonic Connect Europe - nową spółkę skupiającą się na rozwiązaniach, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby technologiczne europejskich firm. W ofercie marki znajdują się różne rozwiązania B2B i rozszerzony pakiet usług, który ma na celu wesprzeć klientów w prowadzeniu kluczowej działalności i w procesach przekształcania ich operacji biznesowych. Nowa marka połączy ofertę wysokiej jakości produktów i rozwiązań B2B firmy Panasonic dla branż audiowizualnej, produkcji TV i transmisji oraz urządzeń przenośnych. Będzie również oferować usługi doradcze w zakresie integracji systemów czy zarządzania projektami w zakresie rozwoju aplikacji, odpowiadając na potrzeby różnych branż, w tym produkcyjnej, logistycznej, handlu, rozrywkowej, edukacyjnej oraz sektora publicznego. Integralną częścią nowej spółki będą rozwiązania z innowacyjnymi procesami biznesowymi Gemba Process Innovation, które wykorzystują know how Panasonic na temat najnowocześniejszych technologii, prowadzenia biznesu i podejścia do zmian, aby ocenić i przekształcić obecną działalność. Rozwiązania te wykorzystują innowacyjne technologie w celu znalezienia nowych sposobów na zwiększenie efektywności i satysfakcji klienta. Zespół Gemba Process Innovation będzie zajmować się doradztwem i wdrażaniem urządzeń brzegowych, inteligentnych czujników i robotyki, a także  dzięki danym cyfrowym ulepszać wizualizację operacji, automatyzację procesów oraz umożliwiać optymalizację całego łańcucha dostaw.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama