Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

„The nature of plastic”

© Greenpeace

Organizacja Greenpeace rozpoczęła nową kampanię „The nature of plastic”, która zwraca uwagę na problem zaśmiecania środowiska naturalnego w Chile, gdzie produkuje się więcej odpadów z tworzyw sztucznych niż w innych regionach Ameryki Południowej. Jak podaje organizacja, z 990 tysięcy ton produkowanych tam odpadów, jedynie 8 procent trafia do recyklingu. W ramach inicjatywy nawiązano współpracę z chilijską agencją Cheil Central America i za pomocą odpadów z tworzyw sztucznych odwozrowano zdjęcia satelitarne najbardziej popularnych miejsc w Chile, takich jak np. pustynia Atacama, lodowiec El Morado, czy góra Cerro El Plomo. Seria plakatów pojawiła się w mediach społecznościowych Greenpeace, a także na billboardach w wybranych miejscach w Chile. Krótki film o tym jak powstawała kampania można obejrzeć tutaj.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama