Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

„The nature of plastic”

© Greenpeace

Organizacja Greenpeace rozpoczęła nową kampanię „The nature of plastic”, która zwraca uwagę na problem zaśmiecania środowiska naturalnego w Chile, gdzie produkuje się więcej odpadów z tworzyw sztucznych niż w innych regionach Ameryki Południowej. Jak podaje organizacja, z 990 tysięcy ton produkowanych tam odpadów, jedynie 8 procent trafia do recyklingu. W ramach inicjatywy nawiązano współpracę z chilijską agencją Cheil Central America i za pomocą odpadów z tworzyw sztucznych odwozrowano zdjęcia satelitarne najbardziej popularnych miejsc w Chile, takich jak np. pustynia Atacama, lodowiec El Morado, czy góra Cerro El Plomo. Seria plakatów pojawiła się w mediach społecznościowych Greenpeace, a także na billboardach w wybranych miejscach w Chile. Krótki film o tym jak powstawała kampania można obejrzeć tutaj.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama