Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Digital signage z SoC

© Sony

Firma Sony nawiązała współpracę z Navori Labs, dostawcą oprogramowania do systemów digital signage. Navori Labs dostarcza firmom z sektorów publicznego i prywatnego rozwiązania z zakresu digital signage oraz analiz marketingowych opartych na sztucznej inteligencji (AI), oferując sklepom detalicznym, restauracjom szybkiej obsługi i obiektom hotelarskim kompletny zestaw oprogramowania odpowiedni do każdego zastosowania, sprzętu czy modelu hostingu. Jak podkreśla firma Sony, dzięki współpracy oferta firmy zostanie rozszerzona o kompletny pakiet rozwiązań digital signage, łączący monitory profesjonalne Bravia 4K i rozwiązanie Navori oparte na technologii SoC (system na chipie). Rozwiązania Navori będą dostępne dla klientów Sony korzystających z produktów serii BZ30J, BZ35J, BZ40J i BZ40H. Nawiązanie współpracy zbiegło się w czasie z zapowiedzią wprowadzenia ośmiu nowych modeli do oferty monitorów profesjonalnych Sony Bravia. Mają one zapewnić klientom najlepsze w swojej klasie jakość i wzornictwo, a także wpisywać się w nieustające wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju w każdym obszarze działalności. 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama