Digital signage z SoC

© Sony

Firma Sony nawiązała współpracę z Navori Labs, dostawcą oprogramowania do systemów digital signage. Navori Labs dostarcza firmom z sektorów publicznego i prywatnego rozwiązania z zakresu digital signage oraz analiz marketingowych opartych na sztucznej inteligencji (AI), oferując sklepom detalicznym, restauracjom szybkiej obsługi i obiektom hotelarskim kompletny zestaw oprogramowania odpowiedni do każdego zastosowania, sprzętu czy modelu hostingu. Jak podkreśla firma Sony, dzięki współpracy oferta firmy zostanie rozszerzona o kompletny pakiet rozwiązań digital signage, łączący monitory profesjonalne Bravia 4K i rozwiązanie Navori oparte na technologii SoC (system na chipie). Rozwiązania Navori będą dostępne dla klientów Sony korzystających z produktów serii BZ30J, BZ35J, BZ40J i BZ40H. Nawiązanie współpracy zbiegło się w czasie z zapowiedzią wprowadzenia ośmiu nowych modeli do oferty monitorów profesjonalnych Sony Bravia. Mają one zapewnić klientom najlepsze w swojej klasie jakość i wzornictwo, a także wpisywać się w nieustające wysiłki na rzecz zrównoważonego rozwoju w każdym obszarze działalności. 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama