Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Jakość nadruku na wyrobach skórzanych

© Brother

Oprócz znanego od dawna drukowania na bawełnie i niedawno wprowadzonej możliwości drukowania na ciemnym poliestrze firma Brother postanowiła również umożliwić drukowanie na wyrobach skórzanych. Zgodnie z mottem firmy ,,Jedna drukarka - nieograniczone możliwości’’ wymienione powyżej trzy zupełnie różne materiały mogą być teraz drukowane w wysokiej rozdzielczości na wszystkich drukarkach z serii GTX, w tym m.in. GTX, GTXpro oraz GTXpro BULK. Fakt, że użytkownicy mogą drukować na wszystkich tych materiałach za pomocą jednego systemu, bez konieczności wymiany atramentu lub dokonywania skomplikowanych zmian w samej drukarce, sprawia, że jest to szczególnie cenna funkcja dla wszystkich użytkowników serii Brother GTX. Pozwala to na rozszerzenie asortymentu produktów bez konieczności dokonywania dużych inwestycji. Druk może być wykonany na surowcu do produkcji butów, toreb itp. Oczywiście gotowe przedmioty, takie jak plecaki, czy paski również mogą zostać wzbogacone o fotorealistyczny druk czterokolorowy. W zależności od preferencji klienta istnieje możliwość wyboru pomiędzy dwoma rodzajami utrwalenia. Oferowane jest utrwalenie matowe i błyszczące, a do samego początkowego opracowania konieczna jest tylko jedna obróbka wstępna.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama