Musisz tam być

Data publikacji: styczeń 2014

Już prawie sześciuset wystawców potwierdziło swój udział w Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2014, które 5 lutego rozpoczną się w warszawskim Centrum EXPO XXI. „To dowód na to, że organizowana przez nas impreza jest największą tego typu w całej Europie Środkowej i Wschodniej” – powiedział prezes GJC Inter Media, Sławomir Giefing. Trzydniowe spotkanie fachowców z branży reklamy i marketingu odbędzie się już po raz dziesiąty.

 

© EMG

 

Zeszłoroczne targi RemaDays Warsaw cieszyły się dużą popularnością. Organizatorzy liczą, że kolejna edycja przyciągnie jeszcze więcej gości.

Ranga warszawskich targów rośnie z roku na rok, co potwierdzają statystyki. „Liczba wystawców i odwiedzających targi jest imponująca. W ubiegłym roku RemaDays odwiedziło 12 tysięcy osób związanych z rynkiem reklamowym. RemaDays jest okazją, by w jednym miejscu i jednym czasie zapoznać się z najnowszymi produktami, rozwiązaniami i trendami panującymi w tej dynamicznie rozwijającej się branży” – tłumaczy Sławomir Giefing. Niewątpliwą zaletę warszawskich Targów Reklamy i Poligrafii stanowi także multidyscyplinarność. RemaDays składa się bowiem z czterech sektorów.

Dla specjalistów związanych z reklamą zewnętrzną i wewnętrzną przygotowany będzie sektor Out&Indoor Systems. Obejmuje on zarówno reklamę mobilną, billboardy, megaplakaty, reklamę świetlną i wizualną, jak i kompletne rozwiązania dotyczące reklamy w miejscach sprzedaży (materiały POS, standy, ekspozytory, stojaki). Mówiąc obrazowo: elementy, które wyróżnią firmę na tle innych, a przede wszystkim zainteresują jej potencjalnych klientów.

Osobne miejsce zarezerwowane jest dla gadżetów. W sektorze GiftsWorld będzie można zapoznać się z największą w Polsce ofertą producentów i dystrybutorów upominków reklamowych, a także poznać innowacyjne rozwiązania i niekonwencjonalne pomysły stosowane przez firmy. Podczas targów przeprowadzony zostanie konkurs Gifts of the Year, w którym mogą wziąć udział przedstawiciele agencji reklamowych i dystrybutorów. Jego celem jest jeszcze większa promocja najpopularniejszych upominków 2013 roku. Głosowanie będzie się odbywać na stoisku organizatora. To nie jedyne wyróżnienie, jakie zostanie przyznane podczas lutowej imprezy w Warszawie. „Korona Reklamy trafi do najlepszych firm w poszczególnych sektorach. Medale otrzymają liderzy innowacji. Poznamy także zwycięzców konkursu Catalogue of the Year” – wyjaśnił Prezes GJC Inter Media.

Z myślą o firmach oferujących nowoczesne rozwiązania produkcyjne związane z branżą reklamową (druk wielkoformatowy, cyfrowy, haft, plotery, sitodruk, grawer, tampondruk, farby, folie) zorganizowano sektor TechnologyPark. Klienci zainteresowani unowocześnieniem parku maszynowego lub jego stworzeniem od podstaw będą mogli zapoznać się tam z najnowszymi technologiami stosowanymi na świecie.

Ostatni sektor targowy, PrintShow, to propozycja skierowana do wszystkich firm związanych z branżą poligraficzną – offsetową i cyfrową. Specjaliści w tej dziedzinie zaprezentują także komponenty do druku.

Tradycyjnie już Targom Reklamy i Poligrafii towarzyszyć będzie RemaCongress. To doskonała okazja, by podczas wykładów prowadzonych przez wybitnych specjalistów zapoznać się z innowacyjnymi rozwiązaniami z dziedziny reklamy i marketingu, stosowanymi aktualnie na świecie.

Targi RemaDays to niewątpliwie największe wydarzenie w branży reklamowej, nie tylko w Polsce, ale także w tej części Europy. To doskonała okazja, by zaistnieć lub umocnić swoją pozycję na rynku. To także miejsce, w którym odwiedzający mogą nawiązać bezpośredni kontakt z producentami, porównać oferty, zapoznać się z nowościami, pozyskać partnera w biznesie czy skorzystać z porad wybitnych fachowców z branży reklamowej i marketingowej. A to wszystko w jednym miejscu i czasie.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama