Wspólne badania

Clear Channel Poland rozpoczyna współpracę z Instytutem Badań Outdooru na zasadach komercyjnych. Oznacza to, że oferta reklamowa CCP będzie dostępna poprzez platformę IDS udostępnioną poprzez IBO, co gwarantować ma autoryzację i aktualizację danych firmy w oparciu Outdoor Track, badanie widowni outdooru, pozwalające na opisanie oferty wskaźnikami mediowymi - GRP, zasięgu i częstotliwości. Clear Channel Poland, tworząc ofertę handlową na 2020 rok będzie zatem bazować na wskaźnikach oglądalności powierzchni reklamowych wynikających z badania Outdoor Track. Został on zrealizowany zgodnie z metodologią opartą na licencji brytyjskich badań reklamy zewnętrznej Route. Badanie bazuje na następujących danych: natężenie ruchu indywidualnego, komunikacji miejskiej oraz pieszych w oparciu o Macierze Ruchu przygotowane przez Biuro Inżynierii Transportu; dane o sposobach przemieszczania się i zwyczajach komunikacyjnych mieszkańców w oparciu o technologie GPS zrealizowane przez instytuty Kantar Millward Brown oraz IPSOS. Baza danych uwzględnia wszystkie cech nośników, takie jak ich położenie, wymiary, wysokość, odległość od strumienie ruchu, clutter. W badaniu uwzględniono dziesięć największych aglomeracji w Polsce: warszawską, śląską, krakowską, trójmiejską, łódzką, poznańską, wrocławską, szczecińską, bydgoską i lubelską

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama