Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

OOH.pl zwiększa zasięgi

© OOH.pl

Firma OOH.pl, dysponująca szeroką siecią nośników reklamy outdoorowej, powiększyła sieć nośników reklamowych. Billboardy pojawiły się w ponad 1500 nowych lokalizacjach. Obecnie spółka dysponuje ponad 5500 nośnikami. Do końca tego roku planuje powiększyć swoją sieć o co najmniej kilkaset nowych nośników. Docelowo ma dysponować liczbą 7 tys. nośników w całej Polsce. „Chcemy pozyskać do współpracy właścicieli tablic reklamowych. Zarówno tych, którzy posiadają jeden nośnik, jak i tych dysponujących kilkudziesięcioma tablicami. One rzadko kiedy są wypełnione w 100 procentach. Wprowadzając je do sieci OOH.pl, właściciele mogą zyskać nowe źródła przychodów. Przychodzimy z budżetami reklamowymi, które do tej pory na rynek lokalny nie trafiały” - mówi Tomasz Sokół, prezes zarządu OOH.pl

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama