Uczestnicy Top Model promują Douglas

17 września rozpoczęła się kampania reklamowa marki Douglas Polska, stworzona we współpracy ze znanym programem telewizyjnym Top Model. Marka Douglas przygotowała specjalne zadanie konkursowe dla uczestników programu Top Model. Nagrodą był udział w kampanii reklamowej Douglas skierowanej do grupy klientów perfumerii, którą stanowią Milenialsi i pokolenie Z. Twarzami październikowej kampanii pod hasłem „Top Brands, Top Models” zostali Sofia Konecka-Menescal, Wiktoria Darda i Dominik Szymański. Na potrzeby kampanii została wykonana sesja zdjęciowa przez Marcina Tyszkę, który był odpowiedzialny także za koncepcję kreatywną. Nowa kampania będzie wdrażana w pięciu krajach: w Węgrzech, na Litwie, Łotwie, Estonii oraz w Polsce. Producentem kampanii była agencja Backstage PR, natomiast za postprodukcję oraz realizację kampanii w mediach odpowiedzialna była firma Saatchi & Saatchi. Planowanie i zakup mediów znajdował się w zakresie firmy Wavemaker.

Duży procent klientów perfumerii Douglas stanowią Millenialsi oraz pokolenie Z. Dlatego marka konsekwentnie realizuję strategię dotarcia do tego segmentu poprzez inwestowanie w projekty i narzędzia dające możliwość podzielenia się najnowszymi trendami w makijażu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama