Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Uczestnicy Top Model promują Douglas

17 września rozpoczęła się kampania reklamowa marki Douglas Polska, stworzona we współpracy ze znanym programem telewizyjnym Top Model. Marka Douglas przygotowała specjalne zadanie konkursowe dla uczestników programu Top Model. Nagrodą był udział w kampanii reklamowej Douglas skierowanej do grupy klientów perfumerii, którą stanowią Milenialsi i pokolenie Z. Twarzami październikowej kampanii pod hasłem „Top Brands, Top Models” zostali Sofia Konecka-Menescal, Wiktoria Darda i Dominik Szymański. Na potrzeby kampanii została wykonana sesja zdjęciowa przez Marcina Tyszkę, który był odpowiedzialny także za koncepcję kreatywną. Nowa kampania będzie wdrażana w pięciu krajach: w Węgrzech, na Litwie, Łotwie, Estonii oraz w Polsce. Producentem kampanii była agencja Backstage PR, natomiast za postprodukcję oraz realizację kampanii w mediach odpowiedzialna była firma Saatchi & Saatchi. Planowanie i zakup mediów znajdował się w zakresie firmy Wavemaker.

Duży procent klientów perfumerii Douglas stanowią Millenialsi oraz pokolenie Z. Dlatego marka konsekwentnie realizuję strategię dotarcia do tego segmentu poprzez inwestowanie w projekty i narzędzia dające możliwość podzielenia się najnowszymi trendami w makijażu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama