Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Z nową siłą i nowym logo. Odnowiony wizerunek marki Nokia

© Nokia

Nokia przedstawiła zaktualizowaną strategię firmy w ramach długoterminowej transformacji. Zgodnie z nią firma chce być liderem innowacji technologicznych B2B, realizującym potencjał technologii cyfrowych w każdej branży. Integralną częścią długoterminowej strategii jest redesign logo marki.

Nowa strategia firmy podkreśla wartość, jaką Nokia wnosi w zakresie wiedzy o sieciach, przywództwa technologicznego, pionierskich innowacji i współpracy partnerskiej.

Elementem zdefiniowanej na nowo wizji rozwoju jest zmienione logo marki, które symbolizuje energiczną, dynamiczną i nowoczesną Nokię, jej wartości i cele. Logo zostało zaprojektowane jako symbol współpracy, która zdaniem firmy ma kluczowe znaczenie dla wykorzystania wykładniczego potencjału sieci: odblokowania korzyści w zakresie zrównoważonego rozwoju, produktywności i dostępności.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama