Z nową siłą i nowym logo. Odnowiony wizerunek marki Nokia

© Nokia

Nokia przedstawiła zaktualizowaną strategię firmy w ramach długoterminowej transformacji. Zgodnie z nią firma chce być liderem innowacji technologicznych B2B, realizującym potencjał technologii cyfrowych w każdej branży. Integralną częścią długoterminowej strategii jest redesign logo marki.

Nowa strategia firmy podkreśla wartość, jaką Nokia wnosi w zakresie wiedzy o sieciach, przywództwa technologicznego, pionierskich innowacji i współpracy partnerskiej.

Elementem zdefiniowanej na nowo wizji rozwoju jest zmienione logo marki, które symbolizuje energiczną, dynamiczną i nowoczesną Nokię, jej wartości i cele. Logo zostało zaprojektowane jako symbol współpracy, która zdaniem firmy ma kluczowe znaczenie dla wykorzystania wykładniczego potencjału sieci: odblokowania korzyści w zakresie zrównoważonego rozwoju, produktywności i dostępności.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty