Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Promocja w outdoorze

© VMLY&R

Agencja VMLY&R współtworzyła kampanię towarzyszącą debiutowi platformy streaminowej HBO Max w Europie Środkowo-Wschodniej. Nowa platforma SVOD zastępuje HBO GO. HBO Max oferuje m.in. produkcje pod marką Max Originals, znane i kultowe seriale HBO, produkcje Cartoon Network oraz filmy Warner Bros. Polskiemu debiutowi HBO Max towarzyszy prowadzona na szeroką skalę ogólnopolska kampania reklamowa. VMLY&R przygotował dedykowane działania outdoor (OOH oraz DOOH), w tym także murale i transport publiczny oraz nośniki non-standard.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama