Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Biznes i Ludzie

Nowości od Żabki. Żabka Non Stop i Żabka Drive

Żabka wciąż poszukuje nowych rozwiązań, które ułatwiają życie i pozwalają klientom sklepu na zaoszczędzenie czasu. Są to Żabka Non Stop i Żabka Drive. Nowe formaty sklepu zostały otwarte w jubileuszowym dla sieci Żabka roku, w którym Żabka obchodzi swoje 25-lecie.

więcej »

Cannes Lions Creative Comms Meeting

Cannes Lions Creative Comms Meeting to coroczne wydarzenie w Poznaniu organizowane przez Q&A Comms i SAR (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej). W ramach wydarzenia uczestnicy i uczestniczki będą mieli możliwość obejrzeć najciekawsze kreacje nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity.

więcej »

Kornit o wojnie Izrael-Gaza. Pełne wsparcie dla pracowników i klientów

Ponad 5000 osób straciło do tej pory życie w eskalacji trwającego od dziesięcioleci konfliktu na Bliskim Wschodzie. Dyrektor generalny Kornit Digital, Ronen Samuel, wypowiedział się na temat wpływu wojny między Izraelem a Gazą na działalność firmy i zapewnił, że jego głównym priorytetem jest obecnie wspieranie dotkniętych konfliktem pracowników i klientów.

więcej »

Carbon Foortprint Summit. Ekologiczne wyróżnienie dla AMS

Carbon Footprint Summit to wydarzenie, które co roku gromadzi przedstawicieli biznesu, środowiska naukowego, organizacji pozarządowych, aktywistów, liderów oraz liderki z całego świata, zainteresowanych problematyką zmian klimatu i dążących do realnego wpływu na przyszłość planety.

więcej »

Wybrany po raz trzeci

Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital w firmie reklamy zewnętrznej AMS, po raz trzeci został wybrany na stanowisko szefa Grupy Roboczej Digital Out-Of-Home IAB Polska.

więcej »

Mimaki Application Days. Światowe Dni Innowacji

Firma Mimaki uruchomiła obejmujący cały region EMEA projekt ,,Mimaki Application Days”, który jest przeznaczony dla klientów firmy. Przedsięwzięcie będzie obejmowało serię 200 wydarzeń stacjonarych, które odbędą się w ciągu 6 miesięcy.

więcej »

Pierwsza strategia środowiskowa w OOH. Ekologiczne reklamy outdoorowe

11 października bieżącego roku firma AMS ogłosiła strategie środowiskową w polskiej branży reklamy zewnętrznej. Jest to pierwszy tego typu dokument w branży.

więcej »

Rozwinąć możliwości. Seria wydarzeń od Mimaki

Firma Mimaki Europe będzie współorganizatorem 200 wydarzeń z udziałem gości w całym regionie EMEA. Imprezy o obszernym programie pod nazwą Mimaki Application Days odbędą się na przestrzeni sześciu miesięcy we współpracy z cenioną siecią dealerów Mimaki. Podczas każdego wydarzenia będą prezentowane specjalnie zlokalizowane treści. Ma to na celu bezpośrednie przedstawienie klientom informacji i porad dotyczących zastosowań, które mają pomóc w rozwoju działalności biznesowej.

 

więcej »

Canon w duchu Celów Zrównoważonego Rozwoju. Wszechstronne działania

Canon od lat konsekwentnie dąży do redukcji swojego wpływu na środowisko naturalne. Firma podjęła już szereg działań, które przyczyniły się nie tylko do ochrony planety, ale również wsparły lokalne społeczności, i tym samym wpisują się w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ustanowionych 8 lat temu przez Organizację Narodów Zjednoczonych.

więcej »

Uchwała krajobrazowa w Poznaniu. Walka z nielegalnymi reklamami

Poznańska Rada Miasta przyjęła drugą w tym roku uchwałę krajobrazową. Pierwszy tego typu projekt został unieważniony przez Wojewodę Wielkopolskiego z powodu naruszeń prawa.

 

więcej »

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama