Biznes i Ludzie

Amagraf świętuje 10-lecie. Multibrandowość i profesjonalizm

Multibrandowy dostawca maszyn drukujących mało- i wielkoformatowych i wykańczających, firma Anagraf świętuje 10-lecie działalności. Setki wdrożonych maszyn drukujących i tysiące kontaktów w branży poligraficznej i poza nią. Tak wygląda krótki bilans firmy. Jednak, jak podkreślają jej właściciele, Piotr Alwingier i Adam Kulesza, najważniejsi są dla nich klienci.

więcej »

Lidl partnerem UEFA. Promocja sportu w Europie

Oficjalnym globalnym sponsorem UEFA Europa League i UEFA Conference League od sezonu 2024/25 do końca sezonu 2026/27 będzie sieć sklepów Lidl. Nowa umowa jest wynikiem sprawnego i satysfakcjonującego programu sponsorskiego zrealizowanego podczas UEFA Euro 2024.

więcej »

Reklama OOH w Polsce, Pozytywne wyniki Q2

OOHlife Izba Gospodarcza opublikowała informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w drugim kwartale 2024 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy OOHlife Izba Gospodarcza i Domu Mediowego Starcom (Publicis Group).

więcej »

Nowy Oficjalny Partner. Grupa InPost na koszulkach Atlético Madryt

Grupa InPost została Oficjalnym Partnerem czołowego klubu hiszpańskiej LaLiga. InPost jest też Oficjalnym Partnerem brytyjskiej drużyny Newcastle United, największego wyścigu Tour de France, a także Sponsorem Strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej. Ponadto, InPost w ramach projektu InPost Sport Team sponsoruje polskich olimpijczyków na czele z Natalią Kaczmarek i Wojciechem Nowickim.

więcej »

Ułatwiona obsługa Digital Signage. Zdalna obsługa sieci

Sony Professional Displays & Solutions nawiązało współpracę z Xibo, dostawcą oprogramowania Digital Signage typu open source. Współpraca polega na połączeniu interfejsu Cloud API i funkcji Zero-Touch Provisioning firmy Sony z oprogramowaniem Xibo, dzięki czemu firmy mogą szybko i łatwo wdrażać, skalować i zdalnie zarządzać całą siecią Digital Signage.

więcej »

Konkurs Art Moves. Najlepsza praca bilbordowa

Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves jest jedynym na świecie festiwalem sztuki bilbordowej, który od 16 lat prezentuje i promuje tę kategorię sztuki publicznej. W ramach festiwalu w przestrzeni miasta Torunia prezentowane są prace artystów z całego świata, poruszające ważne, aktualne tematy. Jednym z głównych elementów festiwalu jest corocznie organizowany, międzynarodowy konkurs na najlepszą pracę bilbordową. Festiwal rozpocznie się 1 września 2024 w Toruniu, oficjalne otwarcie odbędzie się 6 września.

więcej »

FESPA Award. Otwarcie zgłoszeń

Wieloletni program FESPA Award powraca w ramach przygotowań do wyróżnienia najlepszych dokonań branży podczas połączonych targów FESPA Global Print Expo, European Sign Expo i Personalisation Experience w Berlinie. Konkurs jest otwarty dla zgłoszeń od wyspecjalizowanych dostawców i producentów druku i oznakowań.

więcej »

AMS i NEPI Rockcastle. Oferta Digital Indoor

AMS poszerza zasięg oferty Digital Indoor, stając się wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych w 14 galeriach należących do sieci NEPI Rockcastle. Firma wzbogaci swoje portfolio nośników digitalowych o kolejne istotne galerie handlowe, m.in. Forum Gdańsk, Solaris Opole i Aura Olsztyn, stając się dysponentem 130 powierzchni reklamowych w ramach partnerstwa z firmą iPoster.

więcej »

Sukces polskiego grafika. Biennale Plakatu Terras Gauda

Pierwsze miejsce w 16. edycji Międzynarodowego Biennale Plakatu Terras Gauda zdobył grafik Dominik Jakubowski. Polak konkurował z profesjonalistami z bogatą karierą artystyczną, nowymi kreatywnymi talentami, studiami graficznymi, ale także ze studentami i wykładowcami z wiodących uniwersytetów.

więcej »

AMS aktualizuje cennik. Nowy model zakupu

1 lipca AMS zaktualizowało cennik oferty Digital OOH, w którym model zakupu oparty jest na kontaktach (CPM). Zmiany objęły nośniki cyfrowe – zarówno outdoorowe, jak i indoorowe, dotychczas ujęte w cenniku CPM DOOH.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama