Wyjątkowe murale. Kliknij po efekt rozświetlenia

© MullenLowe Warsaw

Kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska) prowadzona jest pod hasłem „Kliknij po efekt rozświetlenia”. Jednym z najbardziej widocznych elementów kampanii są dwa wyjątkowe murale.

Murale zostały zlokalizowane w centrum Warszawy przy Metrze Politechnika (ul. Jaworzyńska i ul. Waryńskiego) i stały się prawdziwymi punktami orientacyjnymi w przestrzeni miejskiej. Pierwszy z nich to mural motion, który dynamicznie nawiązuje do efektu rozświetlenia, jaki daje nowy produkt marki. Drugi mural wykorzystuje technologię LED, co nadaje mu wyjątkowy efekt i przyciąga uwagę przechodniów. Mural LED wyposażony jest w innowacyjną gąbkę, przymocowaną do ściany jako dodatkowy element, podkreślający Instant Perfector Glow.

Za warstwę kreatywną całej kampanii odpowiada agencja MullenLowe Warsaw. Murale powstały we współpracy GoodLooking Studio, MullenLowe Warsaw i Wavemaker.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama