Spektakularne ekrany w Łodzi. W sercu handlu i rozrywki

© Screen Network

Screen Network rozbudowuje swoją sieć ekranów w Łodzi uruchamiając dwa spektakularne ekrany na terenie Manufaktury. Te nowoczesne nośniki reklamowe należą do najwyższej kategorii ekranów Super Screen, oferują elastyczny model emisji i umożliwiają realizację interaktywnych kampanii, opartych o triggery, bazy danych i rozpoznawanie obiektów.

Łódzka Manufaktura to jedna z największych galerii handlowych w Polsce, która przyciąga zarówno mieszkańców miasta jak i turystów. Jeden z nowych ekranów zainstalowanych przez Screen Network pojawił się w centralnym punkcie kompleksu, 3-hektarowym Rynku. Drugi ekran został umiejscowiony na parkingu kompleksu i jest doskonale widoczny dla klientów odwiedzających Manufakturę oraz dla kierowców przejeżdżających ulicą Drewnowską, która jest jedną z kluczowych arterii komunikacyjnych miasta. Dzięki strategicznej lokalizacji ekrany przyciągają uwagę konsumentów zarówno przed zakupami, jak i po wyjściu z centrum, zapewniając długotrwałą ekspozycję i zwiększając szanse na zapamiętanie reklamowanej marki. Komunikaty wyświetlane na ekranie trafiają do osób, które są już nastawione na dokonywanie decyzji zakupowych lub poszukiwanie usług, co oznacza, że reklama trafia do osób otwartych na nowe produkty i oferty.

Zawsze na topie
Reklamy wyświetlane na ekranach mogą zostać uzależnione od dowolnego źródła danych i zmieniać się w zależności od pory dnia, pogody, wyniku meczu. Mogą także odliczać czas, jaki pozostał do premiery nowego produktu. Screen Network oferuje również nielimitowaną wymianę spotów w trakcie trwania kampanii w zaledwie kilka minut. Dzięki elastycznemu modelowi emisji wyświetlany spot może mieć dowolną długość, a częstotliwość i termin emisji są dopasowywane do potrzeb klienta. „Jesteśmy niezwykle dumni z uruchomienia dwóch nowych ekranów w Manufakturze. Dzięki strategicznej lokalizacji i nowoczesnym technologiom, nasze nośniki zapewnią klientom skuteczne i innowacyjne rozwiązania reklamowe. Manufaktura to bijące serce Łodzi, a nasze ekrany będą integralną częścią tego tętniącego życiem kompleksu, oferując nieograniczone możliwości promocji marek” powiedziała Agnieszka Godlewska, Prezes Zarządu Screen Network.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama