Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Dr Pepper i wrapping

Każdy z nas widział kiedyś samochód lub ciężarówkę z logo Red Bulla czy Coca Coli. Przez całe lato pojawiają się one na festiwalach, koncertach, ale i ulicach. Dla właścicieli aut jest to sposób na zarobek. Ten pomysł przyszedł też do głowy 17-letniej Susan Miller, która właśnie szukała pracy, po tym, jak niedawno ukończyła szkołę. Więc kiedy otrzymała SMS od firmy Dr Pepper-Snapple, w którym oferowano zapłatę za oklejenie samochodu reklamami, kobieta była oczywiście zainteresowana. Kilka dni później otrzymała dużą paczkę pocztą. Ku swojemu zdziwieniu znalazła w niej czek z banku na 2500 dolarów. Zgodnie z instrukcjami musiała zdeponować czek – następnie przekazać połowę sumy agentowi zajmującemu się wrappingiem samochodów, a resztę zatrzymać dla siebie. Brzmiało to jak łatwe pieniądze: od 200 do 500 USD miesięcznie, za oklejenie samochodu naklejkami. Wtedy Dr Pepper- Snapple wydał ostrzeżenie, że ta oferta to oszustwo, gdyż nie prowadzi akcji umieszczania reklam na samochodach. Okazało się, że przesłany czek nie był prawdziwym czekiem z banku, ale podrobionym dokumentem, którego zdeponowanie byłoby równoznaczne z zaciągnięciem długu, który należałoby później spłacić. Z pewnością była to prawdziwa lekcja życia dla młodej Amerykanki.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama