Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Tunelowa reklama

 

Reklama potrafi być niezwykle spektakularna, jednak aby skutecznie zwrócić uwagę odbiorców potrzebne są coraz ciekawsze pomysły. Szczególnie w kwestii reklamy outdoorowej. Okazuje się jednak, że są tacy, którzy wiedzą, w jaki sposób rzucić się w oczy. Popularna szkocka marka Hendricks Gin postanowiła w nietypowy sposób wypromować swój flagowy trunek – na ścianach i podłodze tunelu stacji Kings Cross w Londynie pojawiły się pachnące ogórkiem i różami grafiki oraz napisy w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach. Trzeba przyznać, że wejście do tak udekorowanego tunelu robi wielkie wrażenie na odbiorcach i zdaje się przenosić ich do zupełnie innego świata. To nie pierwsza taka niekonwencjonalna promocja marki Hendricks Gin w londyńskim metrze, ale niewątpliwie najbardziej okazała. Firma bowiem wykorzystała ponad siedemdziesięciometrową podłogę oraz ściany tunelu na stacji Kings Cross i umieściła tam niezwykłe plakaty w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach. Nawet jeśli przechodzący byli wpatrzeni w swoje komórki i ignorowali wywieszone wokół reklamy, z pewnością poczuli zapach ogórka i róż, który jest charakterystyczny dla marki. Co ciekawe, wydzielały go billboardy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama