W Święta przejdźmy na Ty

© Kompania Piwowarska

„Przejdźmy na Ty ponad przedziałami” to główne hasło świątecznej kampanii marki Tyskie. Nie bez powodu są to „przedziały”, zamiast przysłowiowych „podziałów” - motywem kampanii jest świąteczny pociąg Tyskiego, który 4 grudnia wyruszy w trasę po polskich miastach. Pociąg pojawił się w zeszłorocznej kampanii świątecznej marki. W swoich kampaniach reklamowych marka konsekwentnie zwraca uwagę Polaków na polaryzację występującą w naszym społeczeństwie, a ideą marki jest łączenie pomimo różnic. Tym razem Tyskie zbliża Polaków i motywuje do zakończenia konfliktów w pociągu, który jest symbolem nadchodzących Świąt oraz przestrzenią do zwyczajnych rozmów „bez przedziałów”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama