Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

09-11.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

Fespa wróciła do Amsterdamu

W marcu zakończyła się kolejna, już dziesiąta, jubileuszowa edycja targów FESPA. Rocznicowy event okazał się szczególnym wydarzeniem branżowym, który zgromadził rekordową liczbę wystawców i oglądających.

 

Po 10 latach Fespa wróciła do Amsterdamu. To w tym mieście w 2006 roku zainaugurowano pierwszą edycję targów, które obecnie uważane są za jedne z najważniejszych i najbardziej prestiżowych wydarzeń dla branży oznakowań oraz rynków włókienniczych i przemysłowych. Trwające trzy dni targi odbyły się w siedmiu halach wystawowych w Rai Exbition Centre. W sumie ponad 42 tysiące m kw. zostało oddanych do użytku wystawców, których w tym roku pojawiła się rekordowa liczba. Aż 450 firm z całej Europy i świata zaprezentowało bogate portfolio usług, co stanowi aż 159 proc. wzrost frekwencji w stosunku do pierwszej edycji FESPY z  2006 roku.

 

Sejsmiczne zmiany

Roz McGuiness, dyrektor FESPA, podsumował  długą drogę, którą  przeszli organizatorzy targów: „W 2005 roku mieliśmy jedynie dalekosiężny plan, aby podczas FESPY pokazywać, jak cyfrowy druk wielkoformatowy jest w stanie zrewolucjonizować rynek poligraficzny. Pierwsze targi  zainaugurowane zostały w 2006 i miały być przede wszystkim miejscem, które będzie gromadzić specjalistów z branży, wymieniających się wzajemnie doświadczeniem w dziedzinie rozwoju nowych technologii”. Dodał także, że „szybko przeskoczyliśmy do 2016 roku, a zmiany, które dokonały się w tym czasie były wręcz sejsmiczne. Rynek wielkoformatowego druku cyfrowego zmienił się diametralnie, a zakres zastosowań druku przerósł oczekiwania, które mieliśmy dziesięć lat temu. Ewolucja ciągle trwa, o czym najlepiej świadczy wzrost zainteresowania targami FESPA oraz duże zróżnicowanie prezentowanych technologii, ale także i klientów, którzy nas odwiedzają”.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

2017: kolejne nowe otwarcie

Kończymy stary rok i dynamicznie wchodzimy w nowy! Mamy nadzieję – Drodzy Czytelnicy – że VISUAL COMMUNICATION towarzyszył Wam w roku ubiegłym i będzie Wam towarzyszył w roku 2017. Nieustająco nie tylko pozostajemy na tropach najnowszych rozwiązań technologicznych, lecz również analizujemy tajniki komunikacji wizualnej w sferze języka reklamy...

Reklama