Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Fespa wróciła do Amsterdamu

W marcu zakończyła się kolejna, już dziesiąta, jubileuszowa edycja targów FESPA. Rocznicowy event okazał się szczególnym wydarzeniem branżowym, który zgromadził rekordową liczbę wystawców i oglądających.

 

Po 10 latach Fespa wróciła do Amsterdamu. To w tym mieście w 2006 roku zainaugurowano pierwszą edycję targów, które obecnie uważane są za jedne z najważniejszych i najbardziej prestiżowych wydarzeń dla branży oznakowań oraz rynków włókienniczych i przemysłowych. Trwające trzy dni targi odbyły się w siedmiu halach wystawowych w Rai Exbition Centre. W sumie ponad 42 tysiące m kw. zostało oddanych do użytku wystawców, których w tym roku pojawiła się rekordowa liczba. Aż 450 firm z całej Europy i świata zaprezentowało bogate portfolio usług, co stanowi aż 159 proc. wzrost frekwencji w stosunku do pierwszej edycji FESPY z  2006 roku.

 

Sejsmiczne zmiany

Roz McGuiness, dyrektor FESPA, podsumował  długą drogę, którą  przeszli organizatorzy targów: „W 2005 roku mieliśmy jedynie dalekosiężny plan, aby podczas FESPY pokazywać, jak cyfrowy druk wielkoformatowy jest w stanie zrewolucjonizować rynek poligraficzny. Pierwsze targi  zainaugurowane zostały w 2006 i miały być przede wszystkim miejscem, które będzie gromadzić specjalistów z branży, wymieniających się wzajemnie doświadczeniem w dziedzinie rozwoju nowych technologii”. Dodał także, że „szybko przeskoczyliśmy do 2016 roku, a zmiany, które dokonały się w tym czasie były wręcz sejsmiczne. Rynek wielkoformatowego druku cyfrowego zmienił się diametralnie, a zakres zastosowań druku przerósł oczekiwania, które mieliśmy dziesięć lat temu. Ewolucja ciągle trwa, o czym najlepiej świadczy wzrost zainteresowania targami FESPA oraz duże zróżnicowanie prezentowanych technologii, ale także i klientów, którzy nas odwiedzają”.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama