Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Buty w zamian za butelki

© Adidas

Marka Adidas przeprowadziła nową kampanię, w ramach której można było uzyskać kupon na zakup ekologicznego modelu obuwia o nazwie Stan Smith w zamian za butelki z tworzyw sztucznych. Nietypowa akcja promocyjna miała miejsce we flagowych sklepach marki w Paryżu i Nowym Jorku. Tam właśnie umieszczono specjalne automaty umożliwiające dokonanie zwrotu butelek, za które można było otrzymać kupon rabatowy. Za realizację kampanii odpowiadała agencja LBB Online. 

Nowy model obuwia odzwierciedla założenia marki adidas, która zmierza do tego, by ograniczyć ilość odpadów z tworzyw sztucznych - cholewka butów wykonana została w 50 procentach z materiałów pochodzących z recyklingu. Do 2024 roku adidas chce wykorzystywać tylko poliester pochodzący z recyklingu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama