Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Buty w zamian za butelki

© Adidas

Marka Adidas przeprowadziła nową kampanię, w ramach której można było uzyskać kupon na zakup ekologicznego modelu obuwia o nazwie Stan Smith w zamian za butelki z tworzyw sztucznych. Nietypowa akcja promocyjna miała miejsce we flagowych sklepach marki w Paryżu i Nowym Jorku. Tam właśnie umieszczono specjalne automaty umożliwiające dokonanie zwrotu butelek, za które można było otrzymać kupon rabatowy. Za realizację kampanii odpowiadała agencja LBB Online. 

Nowy model obuwia odzwierciedla założenia marki adidas, która zmierza do tego, by ograniczyć ilość odpadów z tworzyw sztucznych - cholewka butów wykonana została w 50 procentach z materiałów pochodzących z recyklingu. Do 2024 roku adidas chce wykorzystywać tylko poliester pochodzący z recyklingu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama