Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Oferta na RemaDays. Duplo stawia na ekonomię

Opis osoby

Tegoroczna propozycja targowa, którą firma Duplo zaprezentuje na targach RemaDays odpowiada na bieżące potrzeby rynku. Firma stawia na rozwiązania, które łączą w sobie zautomatyzowaną, a co za tym idzie także bardziej ekonomiczną produkcję z możliwością wyróżnienia się na tle konkurencji. Na swoim stanowisku Duplo zaprezentuje podczas pracy ‘na żywo” szereg rozwiązań do wykańczania wydruków cyfrowych i offsetowych.

Firma Duplo zapowiada, że podczas tegorocznej edycji targów maszyny prezentowane na jej stoisku będą realizować interesujące i wyróżniające się aplikacje. Odwiedzający będą mogli zobaczyć różnego rodzaju systemy do wykańczania wydruków, a całość targowej ekspozycji przemyśla jest tak, aby prześledzić cały proces tworzenia wydruków – od impozycji, poprzez drukowanie i wykończenie.

Oferta
Duplo zaprezentuje automatyczny multifinisher Duplo – DC 618,  stół tnący w formacie B2 - Duplo PFi, bigówko-falcerkę Touchline CF-375, automatyczną bigówkę - DC-446. Na stoisku Duplo goście będą mogli zobaczyć również foliarko-złociarkę Miyacoh DC-30. To produkt innej japońskiej firmy, który może nadać produktom niepowtarzalnego charakteru, wyróżniającego go spośród innych ofert rynkowych.

Rynkowe nowości
Podczas targów Duplo zaprezentuje także nowość w swojej ofercie - falcerkę DF-1300, która ma zastąpić dotychczasowy model DF-1200. Zastosowana w urządzeniu technologia podciśnieniowego podawania papieru zapewnia niezawodne podawanie arkuszy, co ma wpływ na ciągłość i bezpieczeństwo produkcji. Firma prezentować też będzie najnowszy model powielacza cyfrowego - DP-X850, który drukuje z prędkością do 200 stron na minutę i jest przygotowany na duże obciążenia produkcyjne.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama