Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Rebranding agencji K2

© K2 Create

Agencja K2, będąca częścią Grupy K2, po 24 latach obecności na rynku przeprowadziła rebranding, zmieniając swoją nazwę na K2 Create. Rebranding oraz zmiana nazwy są wynikiem nowej strategii przyjętej przez agencję, która dostosowując się do potrzeb rynku skupi się na tworzeniu komunikacji wspierającej sprzedaż oraz szerzeniu dużych idei przy pomocy nowoczesnych kanałów komunikacji i rozwiązań technologicznych.

„Pandemia zmieniła większość procesów pracy agencji i formułę naszej współpracy z klientami. Historia Agencji K2 i dziedzictwo naszej marki dowodzą, że jesteśmy jedną z nielicznych firm w Polsce, która w naturalny sposób potrafi skutecznie łączyć marketingowy ogień z wodą - kreację dużych idei komunikacyjnych z kreowaniem rozwiązań technologicznych, które pomagają je upowszechniać” - komentuje Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający K2 Create.

K2 Create pracuje dla takich Klientów m.in. jak: PEPSI, Carrefour, Netflix, Samsung czy UPC.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama