Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

McCann i Mastercard wyróżnieni

© The One Show

Agencja McCann Poland zdobyła nagrodę Brązowego Ołówka w kategorii „Creative Use of Data - Innovation in Lockdown” oraz wyróżnienie w kategorii „Social Media - Innovation in Lockdown” w konkursie dla branży reklamowej The One Show. Firma została wyróżniona za kampanię „Safe Waze 2 Shop” zrealizowaną we współpracy z Mastercard Europe.

The One Show to prestiżowy, międzynarodowy festiwal designu i reklamy, w którym już od ponad 40 lat przyznawane są Ołówki, czyli nagrody dla najbardziej kreatywnych pomysłów i kampanii. Organizatorem konkursu jest The One Club, a w Jury zasiadają creative directorzy, art directorzy, designerzy i copywriterzy z całego świata.

„Safe Waze 2 Shop” to rozwiązanie wykorzystujące narzędzie www.kiedydosklepu.pl od Mastercard połączone z aplikacją do nawigacji o nazwie Waze. Narzędzie to pozwala określić, jaki ruch panuje w sklepach spożywczych na terenie Polski w różnych porach dnia i tygodnia, tak aby konsumenci mogli zrobić zakupy w wygodniejszy i bezpieczniejszy sposób. Dzięki niemu kierowcy, będący użytkownikami nawigacji Waze wiedzieli, w których sklepach Carrefour na ich drodze był najmniejszy tłok. Rozwiązanie to okazało szczególnie przydatne w okresie wakacyjnym ubiegłego roku, kiedy to za sprawą zamkniętych podczas pandemii granic Polacy w większości spędzali swoje urlopy w kraju, dużo podróżując po polskich drogach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama