Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

McCann i Mastercard wyróżnieni

© The One Show

Agencja McCann Poland zdobyła nagrodę Brązowego Ołówka w kategorii „Creative Use of Data - Innovation in Lockdown” oraz wyróżnienie w kategorii „Social Media - Innovation in Lockdown” w konkursie dla branży reklamowej The One Show. Firma została wyróżniona za kampanię „Safe Waze 2 Shop” zrealizowaną we współpracy z Mastercard Europe.

The One Show to prestiżowy, międzynarodowy festiwal designu i reklamy, w którym już od ponad 40 lat przyznawane są Ołówki, czyli nagrody dla najbardziej kreatywnych pomysłów i kampanii. Organizatorem konkursu jest The One Club, a w Jury zasiadają creative directorzy, art directorzy, designerzy i copywriterzy z całego świata.

„Safe Waze 2 Shop” to rozwiązanie wykorzystujące narzędzie www.kiedydosklepu.pl od Mastercard połączone z aplikacją do nawigacji o nazwie Waze. Narzędzie to pozwala określić, jaki ruch panuje w sklepach spożywczych na terenie Polski w różnych porach dnia i tygodnia, tak aby konsumenci mogli zrobić zakupy w wygodniejszy i bezpieczniejszy sposób. Dzięki niemu kierowcy, będący użytkownikami nawigacji Waze wiedzieli, w których sklepach Carrefour na ich drodze był najmniejszy tłok. Rozwiązanie to okazało szczególnie przydatne w okresie wakacyjnym ubiegłego roku, kiedy to za sprawą zamkniętych podczas pandemii granic Polacy w większości spędzali swoje urlopy w kraju, dużo podróżując po polskich drogach.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama