Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nice to meet you again. Energiczna kampania Mini

Należąca do BWM brytyjska marka Mini rozpoczęła globalną kampanię reklamową pod hasłem „Nice to meet you again”. Akcja promuje nowe elektryczne modele samochodów, prezentując nowoczesny design i wizualny język marki. W ramach kampanii stworzono energiczny spot reklamowy, którego ścieżkę dźwiękową tworzy piosenka „Pump up the jam” zespołu Technotronic.

 

Wideo reklamowe zostało nakręcone w skocznym i pełnym wigoru stylu. W trakcie spotu, oko kamery przyjmuje punkt widzenia samochodu i ludzi, z którymi wchodzi w interakcje. Obiektyw to tak zwane rybie oko, które umyślnie zniekształca świat i kierowców w beczkowatych wygięciach. Przedstawione w spocie elektryczne modele samochodów to Mini Cooper i Mini Countryman. Marka obiecuje sprzedaż wyłącznie elektrycznych modeli do 2030 roku. Kampania reklamowa opracowana została in-house oraz przez agencję marketingową Anomaly i obejmuje telewizję, internet, druk, OOH i social media. Spot wyprodukował Media.Monks.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama